سرمقاله

بازگشت به مذاکرات مستقیم؟ / جلال خوش‌چهره

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبرنوری ایرانسل در آستارا
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبرنوری ایرانسل در شهرهای اردکان، شوش و بندر دیلم
  • فینال بزرگ با دو سبک متفاوت/ با تلویزیون اینترنتی آرپا، هیجان را قاب کنید
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 15869  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 05 مهر 1402
    تجلیل مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی آذربایجان شرقی از فعالان قرآنی
    برگزاری اختتامیه دوره آموزشی قرآن در فرآورده های نفتی آذربایجان شرقی
    آذربایجان شرقی - فلاح: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی از فعالان قرآنی منطقه تجلیل کرد.
    ناصر راشدی در مراسم اختتامیه دوره آموزشی قرآن کریم با اشاره به آموزه های والای قرآنی و تأثیر آن در سعادت فردی و اجتماعی گفت: توجه به فراگیری مفاهیم قرآنی و آیات نورانی آن در عصر حاضر از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
    مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی با تأکید بر ادامه برگزاری دوره های آموزشی مذکور اظهار داشت: حضور فرزندان کارکنان منطقه و همراهی و تعامل خانواده های محترم در برگزاری دوره آموزشی قرآنی قابل تقدیر و تحسین است.
    مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی افزود: برکت این کلاس ها در زندگی بی نهایت می باشد. آرزو می کنم به حرمت خون شهدا از قرآن غافل نباشیم زیرا که تنها با عنایات خداوند و آیات کلام الله است که می توان نجات یافت.
    در ادامه فرزندان کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی با بیان نکته نظرات خود از زحمات مدیریت و مسئولین منطقه و استاد راهنمای این دوره تشکر نموده و خواهان ادامه برگزاری کلاسهای آموزشی شدند.
    در خاتمه با اهدای هدایایی از حضور فعالان فرهنگ نورانی قرآن کریم در این دوره آموزش تجلیل گردید. لازم به ذکر است دوره آموزشی قرآن کریم ویژه فرزندان کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی در ایام تعطیلات تابستانی سال جاری برنامه ریزی و با همکاری واحد آموزش و روابط عمومی منطقه و با استفاده از دانش قرآنی قاری ممتاز منطقه علی پور محمد در 23 جلسه برگزار شد.