سرمقاله

بازگشت به مذاکرات مستقیم؟ / جلال خوش‌چهره

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبرنوری ایرانسل در آستارا
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبرنوری ایرانسل در شهرهای اردکان، شوش و بندر دیلم
  • فینال بزرگ با دو سبک متفاوت/ با تلویزیون اینترنتی آرپا، هیجان را قاب کنید
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 15870  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 05 مهر 1402
    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان شرقی خبر داد
    جا به جایی ۱۴ هزار زائر حرم رضوی توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری
    آذربایجان شرقی - فلاح: ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری استان آذربایجان شرقی ۱۴ هزار زائر حرم رضوی به مشهد مقدس را جا به جا کرد.
    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری استان از زمان آغاز طرح جابه جایی زائران حرم رضوی سالجاری تا ۲۷ شهریور تعداد ۱۴ هزار و ۸۲ زائر را با ۵۷۲ سرویس اتوبوسی رفت و برگشت به مشهد مقدس جا به جا کرده است.
    اورجعلی علیزاده افزود: بر این اساس تعداد ۸ هزار و ۴۸۶ زائر با ۳۹۳ سرویس اتوبوسی به مشهد مقدس اعزام و تاکنون تعداد ۵ هزار و ۵۹۶ مسافر با ۱۷۹ سرویس اتوبوس به استان مراجعت کرده اند.
    وی اضافه کرد: همچنین اکیپی از همکاران این اداره کل به سرپرستی رییس اداره حمل و نقل مسافر در زمان اجرای طرح در پایانه مسافری شهر مشهد برای تسهیل روند خدمات رسانی به زائران حرم رضوی استان مستقر شده و برنامه ریزی های لازم برای بازگشت زوار انجام دادند.
    علیزاده افزود: ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری استان شامل رانندگان حمل و نقل عمومی استان، مدیران عامل و دست اندرکاران شرکتها و موسسات حمل و نقل عمومی و همکاران اداره کل راهداری و حمل جاده ای استان در طرح جا به جایی زائرین اربعین حسینی نیز از تاریخ ۲۷ مرداد الی ۲۵ شهریور نزدیک به ۶۳ هزار نفر مسافر را به مرز مهران و بالعکس جابجا کردند.
    علیزاده افزود: در جریان اعزام زائران به مرز مهران، در قالب یک هزار و ۴۸۵ سفر، ۳۰ هزار و ۵۰۲ نفر زائر به مرز مهران حمل شد و در موج بازگشت نیز در قالب ۹۹۰ سفر، ۳۱ هزار و ۶۸۰ زائر با ناوگان حمل و نقل عمومی آذربایجان شرقی از مرز مهران به استان جابجا شدند.