سرمقاله

بیماری ژنتیکی تورم ‪/‬ نیما غلامرضایی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبرنوری ایرانسل در شهرهای اردکان، شوش و بندر دیلم
  • فینال بزرگ با دو سبک متفاوت/ با تلویزیون اینترنتی آرپا، هیجان را قاب کنید
  • طوفان یامال، باد دماغ امباپه را خواباند!/ تا فینال با تلویزیون اینترنتی آرپا
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 16641  |  صفحه آخر  |  تاریخ: 18 مهر 1402
    زبان طراحی بندهای جدید پیکسل واچ اکتیو تغییر کرده است
    پیکسل واچ اکتیو با بندهای جدیدی روانه بازار خواهد شد که تجربه استفاده متفاوتی برای کاربران ایجاد می‌کند. پس از برگزاری رویداد جدید گوگل، متخصصان شاهد ایجاد تغییراتی در بندهای ساعت هوشمند Pixel Watch Active بوده‌اند. این تغییرات روی تجربه استفاده کاربران تأثیر مثبت خواهد گذاشت و در کنار تغییر در زبان طراحی، شاهد ارائه رنگ‌های جدیدی نیز هستیم.
    افزایش ضخامت و مستحکم‌تر شدن بند در کناره‌ها، چیزی است که در نسخه جدید بندها اتفاق افتاده است. متخصصان این تغییر را هنگام استفاده از این بندها متوجه شدند و فهمیدند که این موضوع روی تجربه کاربری آن‌ها تأثیر گذاشته است. با وجود این تغییر، این ساعت همچنان از وزن قابل قبولی برخوردار بوده و به هیچ عنوان مچ دست شما اذیت نخواهد شد و همان تجربه قبلی که کاربران به آن علاقمند بودند را در اختیارشان می‌گذارد.
    از نظر حس این بندهای جدید روی دست، باید بگوییم که تفاوتی با قبل ایجاد نشده است. البته افزایش ضخامت و سرسخت‌تر شدن بندها، چیزی است که باعث دوام بیشتر آن‌ها می‌شود.
    برای بندهای جدید، گوگل رنگ‌های Bay و Porcelain را اضافه کرده است و پیش‌تر نیز رنگ‌های Charcoal ، Lemongrass ، Obsidian و Hazel در خط تولید وجود داشتند. البته متأسفانه رنگ‌های Hazel و Obsidian باقی مانده و دو رنگ دیگر حذف شده‌اند.
    دو رنگ جدید اعلام شده، تنها برای سایزهای لارج و اسمال در دسترس هستند و به صورت یونیورسال ارائه نشده‌اند. کاربران پیش از سفارش بندها، ‌باید سایز مچ خود را اندازه‌گیری کرده و سپس اقدام به خرید کنند.
    دو رنگ پیشین، به صورت یونیورسال عرضه شده و کاربران در صورت خرید هر یک از آن‌ها، می‌توانند بدون توجه به سایز مچ خودشان، آن‌ها را به راحتی خریداری کنند. اگر چهار رنگ این بندها مورد پسند شما نیست، می‌توانید از مدل‌های دیگر انتخاب کرده و سفارش دهید.
    گوگل در حال حاضر بندهای زیر را ارائه می‌کند:
    ‏Active Sport
    ‏Woven
    ‏Stretch
    ‏Crafted Leather
    ‏Two-Toned Leather
    ‏Metal Mesh
    ‏Metal Slim
    ‏Metal Link
    کاربران هنگام خرید ساعت هوشمند پیکسل واچ ۲، می‌توانند یکی از بندهای یاد شده را به دلخواه انتخاب کنند. تمامی بندها در رنگ‌های مختلفی ارائه شده و در سایزهای اسمال یا لارج در دسترس خواهند بود.