سرمقاله

اقتصاد و امنیت ‪/‬ پیمان مولوی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبرنوری ایرانسل در شهر امیرکلا
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبرنوری ایرانسل در آستارا
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبرنوری ایرانسل در شهرهای اردکان، شوش و بندر دیلم
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 16918  |  صفحه ۳ | جامعه  |  تاریخ: 24 مهر 1402
    انسداد ساعتی جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال در ۳ روز از هفته
    رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از انسداد ساعتی جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه ۳ روز پیش‌رو خبرداد. سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، دراین‌باره گفت: محور چالوس در هر دو مسیر به دلیل انجام عملیات عمرانی و کارگاهی با انسداد موقت و ساعتی مواجه شده است. بر این اساس از امروز تا روز ۲۴ آبان ماه و از ساعت شش صبح تا ۱۶ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته این محور مسدود است.وی با بیان اینکه تردد از این محور در روزهای شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه انجام می‌شود، گفت: همانطور که گفته شد ممنوعیت تردد تنها از ساعت شش صبح تا ۱۶ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته تا تاریخ ۲۴ آبان ماه خواهد بود.
    رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره دلیل اعمال این محدودیت نیز گفت:‌انجام عملیات توری سنگی، تثبیت دیواره‌های ریزشی و لق‌گیری که از سوی عوامل راهداری انجام خواهد شد، دلیل انسداد این محور در ساعات و روزهای یاد شده است. 
    شیرانی درباره اینکه آیا این محدودیت در آزادراه تهران - شمال نیز اعمال می‌شود یا خیر به ایسنا گفت: با توجه به اینکه بخش‌هایی از آزادراه تهران - شمال به جاده چالوس منتهی می‌شود، لذا این مسیر نیز در ساعات و روزهای یاد شده مسدود خواهد بود.
    وی درباره محورهای جایگزین نیز گفت: توصیه پلیس این است که رانندگان و مسافران از محورهای هراز و فیروزکوه به عنوان دو مسیر جایگزین تردد کنند. 
    این در حالی است که پیش از این نیز گفته شده بود رئیس پلیس کندوان از انسداد موقت جاده چالوس به کرج از ۲۳ مهر ماه جاری به مدت یک ماه و در برخی روزهای هفته خبر داد. سرگرد محمد احمدی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به برنامه ابلاغی از پلیس راه استان مازندران جهت  اجرای انسداد محور اظهار کرد: برابر برنامه، به علت اجرای عملیات توری سنگی و تثبیت دیواره‌های ریزشی و لق گیری، روزهای یک شنبه تا سه شنبه هر هفته از ساعت ۶ صبح تا ۱۶  به‌مدت یک‌ماه مسدود است.وی از رانندگان خواست درمقابل گیت‌های پلیس راه که در عوارضی و جاده قدیم و بالای طویر تجمع نکنند.