سرمقاله

اقتصاد و امنیت ‪/‬ پیمان مولوی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبرنوری ایرانسل در شهر امیرکلا
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبرنوری ایرانسل در آستارا
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبرنوری ایرانسل در شهرهای اردکان، شوش و بندر دیلم
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 16944  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 24 مهر 1402
    در نشست مشترک با حضور مدیرعامل آبفای استان و فرماندار تبریز عنوان شد
    آذربایجان شرقی رتبه اول آبرسانی روستایی سطح کشور را داراست
    آذربایجان شرقی - فلاح: در نشست مشترک با حضور مدیرعامل آبفای استان و فرماندار تبریز مسائل و مشکلات آب و فاضلاب روستاهای این شهرستان بررسی شد. به‌منظور بررسی مسائل و مشکلات آب و فاضلاب روستاهای شهرستان تبریز، نشستی مشترک با حضور مدیرعامل آبفای استان، فرماندار، معاونین، بخشداران و دهیاران شهرستان تبریز در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
    مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی در این نشست با اشاره به وضعیت آبی سال جاری گفت: علی‌رغم وجود مشکلات فراوان، استان آذربایجان شرقی در زمینه‌ی آبرسانی روستایی در سطح کشور دارای رتبه اول می‌باشد. محمد خانی با اعلام این خبر افزود: در طول سال گذشته و با حمایت وزارت نیرو، بیش از ۲۴۰ روستا در سطح استان آبرسانی شده است که یک رکورد محسوب می‌شود. خانی افزود: خوشبختانه بسیاری از روستاهای تبریز از نظر اقتصادی مولد بوده و در سطح کشور جزو روستاهای برخوردار محسوب می‌شوند اما این موضوع باعث نمی‌شود ما از مأموریت خود کوتاهی کنیم. مدیرعامل آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی اضافه کرد: خوشبختانه از میان ۶۵ روستای شهرستان تبریز، تعداد ۵۰ روستا از وضعیتی مناسب و پایدار برخوردار هستند اما برای تعداد ۶ روستا که با کمبود آب مواجه می باشند، برنامه‌ریزی‌شده و امسال اقدامات لازم صورت می‌گیرد.
    خانی ادامه داد: همچنین برای باقیمانده روستاها که در وضعیتی سربه‌سر قرار دارند، برای امسال و سال آتی برنامه‌ریزی صورت گرفته است. در ادامه این نشست، دهیاران مطالب و مشکلات خود را مطرح کردند و مدیرعامل آبفای آذربایجان شرقی نیز به تفکیک پاسخ کامل و مستند داد و خاطرنشان کرد: شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی برای حل مسائل و مشکلات آب و فاضلاب روستاهای استان همواره دارای گوشی شنوا است و من از مدیر آب تبریز نیز می‌خواهم موارد مطروحه نشست را در اسرع‌ وقت، پیگیری کند.