سرمقاله

بحرانِ رفتن / نیما غلامرضایی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل به مناسبت عید فطر
  • پخش تازه‌ترین تاک‌شوی تولیدی ویستامدیا در شبکه نمایش خانگی
  • اعلام جوایز سومین جشنواره رساله برتر مهندسی برق با حمایت ایرانسل
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 22614  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 01 بهمن 1402
    مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:
    اصحاب رسانه در انتخابات نقش مهمی دارند
    مدیر کل فرهنگ و اشاد اسلامی خوزستان بر نقش مهم رسانه ها در انتخابات پیش رو تاکید کرد. آئین گرامیداشت شهید رهبر و شهدای رسانه و رونمایی از کتاب شهدای رسانه و تقدیر از برترین های جام رسانه امید در استان خوزستان با حضور سردار حسن شاهوارپور، مجید منادی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ، سجاد بهمئی مسئول بسیج رسانه خوزستان ، مدیران و اعضای کانون های بسیج رسانه شهرستان ها ، خانواده های معظم شهدای رسانه ، مدیران خبرگزاری ها و پایگاه های خبری شهرستان ها و استان ها برگزار شد.
    منادی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تبریک آغاز ماه رجب اظهار کرد: هربرنامه ای که به نام رسانه باشد با افتخار حضور پیدا می کنم.
    وی ادامه داد: حوزه فرهنگ، هنر و رسانه بسیار گسترده است مخصوصا در استان خوزستان با تمام مولفه های آن ظرفیت بالایی در این خصوص وجود دارد و اگر هرروز رویداد و برنامه داشته باشیم باز هم ظرفیت وجود دارد.
    وی خاطر نشان کرد: برگزاری جام رسانه امید به همت بسیج رسانه استان یک رویداد مبارک، اثرگذار و یادآور کننده ای است که الگوها را فراموش نکنیم، در خوزستان شهدای رسانه ای داریم وافتخار می کنیم که پیشگامان رسانه هستند. منادی با بیان اینکه چه بسیار مردمی در خوزستان که دارای مشکل و مطالبات هستند اما دسترسی به رسانه ندارند عنوان کرد: البته عکاسان و خبرنگاران ما در خیلی موارد ورود پیدا می کنند و مطالبات مردم را بیان می کنند.
    وی ادامه داد: باید اصحاب رسانه به دنبال روایت گری صحیح، به روز مطابق با سلیقه مردم از اتفاقات و مسائل استان باشند.
    وی بر نقش آموزش تاکید کرد و گفت:کل اقشار بسیج در هرجا که خلایی بوده حضور پیدا کرده و از کیان کشور دفاع کرده الان در حوزه رسانه، بسیج رسانه در جهت آموزش خبرنگاران در صحنه حضور پیدا کرده است.
    وی با تاکید بر اینکه اجازه ندهیم عرصه رسانه جولانگاه افرادی شود که دلسوز قلم و رسانه نیستند تصریح کرد: طرح تربیت ۱۰۰۰ دانش آموز خبرنگار را در دست انجام داریم که به عنوان یک حرفه با دلسوزی و آموزش و صلاحیت در رسانه وارد شوند.
    وی به رویدادهای مهمی مانند کنگره ملی شهدا ی خوزستان و دو انتخابات مهم و کلیدی اشاره کرد و افزود: اصحاب رسانه باید بتوانند تبعات انتخاب نادرست یا عدم حضور در انتخابات را برای مردم تبیین کنند.