سرمقاله

رابطه فوتبال و سياست/ صادق رشیدی فرد

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • آغاز عملیات اجرایی فیبرنوری ایرانسل در ۲۰ شهر جدید
  • سیفی: تامین مالی زنجیره تامین از بهترین ابزار‌ها برای مقابله با ناترازی بانک‌هاست
  • فراخوان جدید طرح پژوهانه همراه اول برای حمایت از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 28417  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 30 اردیبهشت 1403
    در سال جدید کلید خورد؛
    پروژه ها و طرح های تحولی شرکت گاز آذربایجان شرقی
    ابتکار - ماهان فلاح: مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی از تدوین برنامه زمانبندی برای اجرای پروژه و طرح های تحولی این شرکت در سال جدید خبر داد.
    این مقام مسئول افزود: ۷ طرح و برنامه مهم در حوزه عمرانی و گازرسانی تدوین و تا پایان سال عملیاتی خواهد شد. وی گفت: اجرای خط انتقال گاز هشترود، اجرای شبکه تغذیه گاز مسیر آبش احمد به هوراند، اجرای شبکه گاز و ساختمان و نصب و راه اندازی ایستگاه با ظرفیت ۱۲۰ هزار مترمکعب در ساعت، ایستگاه ۱۰۰ هزار مترمکعب در ساعت نیروگاه ترکیبی سهند بناب مهمترین پروژه های گازرسانی، تسریع و اجرای پروژه یاغچیان به عنوان مهمترین پروژه عمرانی و فرهنگی شرکت گاز، جایگزینی بخاری راندمان بالای انرژی رده A با بخاری های موجود و طرح بهسازی موتورخانه ها نیز از مهمترین پروژه های حفظ انرژی گاز و جلوگیری از هدررفت سرمایه های ملّی در سال جدید خواهد بود. وی افزود: امسال کلیه پروژه های گازرسانی با شناسایی نقاط و قوت و ضعف عملکردی و رفع چالش های موجود در زمانبندی اعلامی و وفق جلسات مدون کنترل پروژه و بازدیدهای میدانی توسط گروه ناظرین پروژه اجرایی خواهد شد. وی افزود: بکارگیری پیمانکاران توانمند بومی و مدیریت هزینه های جاری و سرمایه ای اولویت شرکت در طراحی و اجرای پیمان های گازرسانی خواهد بود. وی ابراز امیدواری کرد: امسال با اجرای تعهدات گازرسانی و اتمام بهره مندی خانوار شهری و روستایی، گامی مهم توسط شرکت گاز در جلب رضایت و خدمت رسانی صادقانه به مردم برداشته شود.
    ۷۱ هزار و ۴۰۰ تماس مردمی با شماره ۱۹۴
    سال گذشته، امداد مکانیزه گاز استان، پاسخگوی ۷۱ هزار و ۴۰۰ تماس مردمی در حوزه حوادث و اتفاقات گاز، مشاوره مصرف بهینه و ایمن، قطع یا نشت گاز و اطلاع از قطع گاز و... بود.
    وی با تشریح عملیات امداد مکانیزه افزود: از کل تماس های وارده مشترکین، ۲۰ هزار و ۴۲۴ مورد درخواست امدادی، ۸ هزار و ۶۳۳ بررسی قطعی گاز و ۷ هزار و ۲۷۱ نشتی برطرف شده، بررسی و رفع قطع گاز مشترکین، اطلاع رسانی قطع گاز، درخواست مشاوره و... بوده است.
    این مقام مسوول افزود: علاوه بر پاسخگویی و رسیدگی به درخواست های مردمی در اسرع وقت، امداد مکانیزه بیش از ۵۴ هزار و ۱۷۰ بازدید از ایستگاه های گازرسانی داشته تا با بررسی المان ها و اطمینان از صحت کارکرد تجهیزات و تأسیسات، در توزیع پایدار گاز در اقصی نقاط استان نقشی مهم ادا کند.
    وی در خصوص عملیات تعمیراتی و تزریق گاز پروژه های مهم گازرسانی، اظهار کرد: در صورت وجود عملیات تعمیراتی و همچنین تزریق گاز پروژه های جدید گازرسانی که مستلزم قطع گاز و کنترل ایمنی مشترکین است، امداد مکانیزه با حضور بموقع و دقت نظر کامل در حفظ ایمنی و بررسی قطعی های موردی گاز مشترکین اقدام می کند.
    وی تصریح کرد: هر ساله با برگزاری دوره های صلاحیت حرفه ای برای نیروهای امدادی و عملیاتی شرکت، بهره گیری از کارکنان زبده با دانش روز، بکارگیری تجهیزات نوین نرم افزاری و تجهیزات روز سخت افزاری، برگزاری آزمون ها و مسابقات امدادی و .... در ارتقای توانمندی و بهبود کمی و کیفی خدمت رسانی به مشترکان تلاش داریم.
    لازم به ذکر است شماره ۱۹۴ امداد مکانیزه به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مردمی و درخواست ها در حوزه حوادث و اتقافات خواهد بود.
    ارتباط سازنده با مردم رکن اساسی جهاد تبیین است
    وی با گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی گفت: ارتباط سازنده با مردم رکن اساسی جهاد تبیین به عنوان یکی از رسالت های مهم فعالان عرصه اطلاع رسانی و روابط عمومی است. وی افزود: این روز بهانه‌ای است تا بار دیگر یادآوری کنیم،‌ توسعه پایدار یک جامعه در گرو شفافیت، اطلاع رسانی صریح، روشن‌گری افکارعمومی، مردم مداری و احترام به حقوق انسان ها به منظور افزایش مشارکت مردمی است.
    وی با اشاره به دغدغه مندی های مقام معظم رهبری در مردمی سازی تولید و مشارکت همگانی در توسعه جامعه افزود: باید با همیاری رسانه های جمعی و بهره گیری از دانش و خرد و کانال های ارتباطی موثر، امیدآفرینی و آگاهی‌بخشی و مشارکت عمومی را با کلید واژه‌های خلاقیت، ابتکار، هم افزایی و شکوفایی تحقق عینی بخشیم. وی ادامه داد: کارکنان پرتلاش ما در روابط عمومی، با تعهد به اخلاق حرفه‌ای و به‌کارگیری دانش و خلاقیت خود، در تلاشند تا تصویر شفاف و واقعی از توانمندی‌ها، دستاورد‌ها و تعهدات اجتماعی این شرکت را به جامعه انعکاس دهند. او افزود: در سال گذشته اقدامات موثری در ایجاد کانال های ارتباطی با مردم اعم از CRM، میز خدمت حضوری و الکترونیک، ارتقای خدمات الکترونیک شرکت، راه اندازی اپلیکیشن گاز و ... در راستای ارتباطات سازنده انجام شده و در سالی که گذشت تلاش بر این بود مصرف بهینه به عنوان الزامی مهم در جامعه در صدر برنامه های مسؤولیت اجتماعی شرکت قرار گیرد.