سرمقاله

چرا رأی؟ چرا پزشکیان؟ ‪/‬ میثم قهوه‌چیان

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • آغاز عملیات اجرایی فیبرنوری ایرانسل در چهار شهر جدید
  • نگاهی به خدمات و فعالیت‌های شبکه گستران یاقوت سرخ؛ برند خوش‌سابقه حوزه IT
  • نکته‌هایی که در سفر به دهلی هیچ‌کس به شما نمی‌گوید
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 29894  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 29 خرداد 1403
    فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خبر داد
    دستگیری ۳۰۷۸ نفر متهم در اجرای طرح رعد
    زاهدان محمد شکوهی فر : فرمانده انتظامی استان از اجرای یازدهمین مرحله طرح رعد با انهدام ۸ باند سازمان یافته جرایم و دستگیری ۳۰۷۸ نفر متهم در اجرای این طرح خبر داد.
     سردار "دوستعلی جلیلیان" در جمع اصحاب رسانه از اجرای یازدهمین مرحله از طرح عملیاتی "رعد " با هدف برقراری نظم و امنیت و آرامش عمومی و ضربه زدن به کانون جرایم در سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: این طرح پس از کار اطلاعاتی و عملیاتی متعدد و منسجم در اقصی نقاط استان توسط ماموران جان بر کف پلیس به انجام رسید.
    سردار جلیلیان گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی  پس از هماهنگی های لازم طی اقدامات اطلاعاتی متعدد در سراسر استان با ردگیری و رصد فعالیت گروهک های معاند، موفق به هلاکت دو نفر تروریست گردیدند.
    وی ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از هماهنگی های لازم طی اقدامات اطلاعاتی متعدد در سراسر استان تعداد ۷۷۰ نفر متهم در حوزه مواد مخدر و جرایم مرتبط با مواد افیونی را دستگیر کردند.
     این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: مقدار 5 تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این طرح کشف و در این رابطه ۱۴  قاچاقچی دانه درشت دستگیر و ۴۹ خرده فروش حرفه ای مواد مخدر در این طرح دستگیر شدند.
    وی بیان داشت با تلاش همکاران انتظامی استان در اجرای یازدهمین طرح رعد تعداد ۲۰۴۷ نفر اتباع بیگانه غیر مجاز دستگیر و  تعداد سه باب مسافرخانه غیر مجاز که اقدام به اسکان اتباع غیر مجاز می نمودند نیز پلمپ گردید.
    سردار جلیلیان افزود: با اقدامات تخصصی پلیس در این طرح ۸۲  قبضه سلاح جنگی غیرمجاز کشف و ۱۶ نفر سارق مسلح به عنف دستگیر گردیدند.
     وی گفت: در ادامه اجرای یازدهمین مرحله از طرح رعد در حوزه پلیس راهور، ۶۷ دستگاه خودروی شوتی توقیف و اعمال قانون شدند.
    فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: پلیس استان در حوزه استرداد اموال سرقتی از مردم تلاش بسیاری نموده و ارزش اموال مکشوفه ۶۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
    سردار جلیلیان با بیان اینکه طرح های عملیاتی و فوریتی پلیس در استان تداوم پیدا خواهد کرد افزود: پلیس سیستان و بلوچستان با آمادگی کامل و با بکارگیری تمامی ظرفیت ها در انتخابات پیش رو به خدمت رسانی خواهد پرداخت و  طرح های عملیاتی در جهت برقراری نظم و امنیت و آرامش شهروندان عزیز اجرا خواهد شد و تمام تلاش ما این است که احساس امنیت را در جای جای استان حاکم کنیم و مخلان نظم و امنیت و هنجارشکنان باید بدانند که استان سیستان و بلوچستان جای امنی برای آنها نیست و قاطعانه و به حکم قانون با آنها برخورد خواهیم کرد.