سرمقاله

۳ توصیه به اصلاح طلبان برای پیروزی! / محمد یوسفی آرامش

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • حضور مجموعه کری گیمز به عنوان ناشر بازی‌های موبایلی در الکامپ 1403
  • ارائه بیمه رایگان سرقت گوشی و سیمکارت توسط آی‌بیمه در الکامپ 1403
  • حضور ایرانسل در نشست‌های تخصصی دومین روز الکامپ
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 30566  |  اخبار آنلاین  |  تاریخ: 10 تیر 1403
    ارائه بیمه رایگان سرقت گوشی و سیمکارت توسط آی‌بیمه در الکامپ 1403

    آی‌بیمه به خریداران گوشی و سیمکارت همراه اول در نمایشگاه الکامپ 1403، بیمه سرقت رایگان می‌دهد.

    به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، آی بیمه با حضور در بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ 1403، هدیه ای ویژه برای خریداران گوشی و سیمکارت از غرفه همراه اول در نظر گرفته است و به تمامی خریداران بیمه سرقت رایگان اهداء می کند. 

    نمایشگاه الکامپ 1403 از تاریخ 9 تیر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرده و تا 12 تیر 1403 ادامه دارد و میزبان فعالان برجسته و شرکت های معتبر فناوری از سراسر جهان است.

    آی بیمه نیز به عنوان یک سامانه نوآور در زمینه خرید و مقایسه بیمه به صورت الکترونیکی، در این رویداد بزرگ، حضوری پررنگ و تاثیرگذار دارد. 

    *حضور آی‌بیمه در الکامپ

    آی بیمه، سامانه هوشمند و تمام الکترونیک وابسته به همراه اول، از زمان آغاز فعالیت خود در سال 1395 تاکنون، توانسته است به جایگاه قابل ملاحظه ای در بازار بیمه ایران دست یابد و خدماتی از جمله بیمه سرقت تلفن همراه، بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه مسافرتی و... را به صورت آنلاین ارائه دهد.

    این شرکت با هدف ارائه بیمه های خاص و ایجاد تحولات نوین در صنعت بیمه، در الکامپ 1403 حضور دارد. 

    بیشترین تعاملات آی بیمه با بازدیدکنندگان در غرفه فروش همراه اول و با اهدای جوایز به آنها صورت می گیرد؛ تمامی خریداران سیمکارت همراه اول و افرادی که به صورت نقد و اقساط گوشی خریداری می کنند، بیمه سرقت از آی بیمه می گیرند. 

    *نگاهی به دستاوردهای آی‌بیمه در الکامپ 1403

    آی بیمه ضمن دعوت از تمامی علاقه مندان به حوزه های الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک برای بازدید از الکامپ 1403 و سالن اختصاصی همراه اول، اعلام کرده در بازه زمانی برگزاری این نمایشگاه فرصت ارائه بیمه سرقت رایگان فراهم است و علاوه بر آن تمامی بازدیدکنندگان می توانند با حضور در این سالن، با جدیدترین خدمات و محصولات این شرکت نوآور آشنا شوند.