سرمقاله

۳ توصیه به اصلاح طلبان برای پیروزی! / محمد یوسفی آرامش

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • حضور مجموعه کری گیمز به عنوان ناشر بازی‌های موبایلی در الکامپ 1403
  • ارائه بیمه رایگان سرقت گوشی و سیمکارت توسط آی‌بیمه در الکامپ 1403
  • حضور ایرانسل در نشست‌های تخصصی دومین روز الکامپ
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 30567  |  اخبار آنلاین  |  تاریخ: 10 تیر 1403
    حضور مجموعه کری گیمز به عنوان ناشر بازی‌های موبایلی در الکامپ 1403

    مجموعه کری‌گیمز همراه اول به عنوان ناشر بازی‌های موبایلی داخلی و بین‌المللی در رویداد بین‌المللی الکامپ 1403 حضور دارد.

    به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مجموعه کری گیمز  (Coree Games) که بستری توسعه یافته توسط نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور در حوزه بازی های ویدیویی است، در سالن 35 نمایشگاه الکامپ 1403 (سالن اختصاصی همراه اول) حضور دارد و میزبان علاقه مندان و توسعه دهندگان بازی های موبایلی است.

    بخش بازی های ویدئویی در ابتدا به عنوان یکی از پروژه های همراه اول از سال ۱۳۹۹ در مرکز  تحقیق و توسعه این سازمان بررسی شد که در ابتدا با ساخت چندین محصول متنوع توانست، استقبال چشمگیری را از سوی مخاطبان و علاقمندان به بازی های ویدئویی دریافت کند.  

    همین باعث شد تا «کری گیمز» از آذر ماه ۱۴۰۱ به عنوان بازوی نشر بازی های ویدئویی این اپراتور در شرکت همراه کسب و کارهای هوشمند (EBCOM)  جای خود را میان مدعیان این صعنت باز کند. 

    کری گیمز پس از یک سال فعالیت خود، بازی های همانند «معدنچی»، «شبیه خوان» و «هزاردزدان» را توسعه داده است که هر یک از این عناوین بیش از ۲۰۰ هزار نصب فعال داشته و جز عناوین مطرح و پرطرفدار مارکت پلیس های داخلی و خارجی شده و هم اکنون از طریق پلتفرم های داخلی و خارجی در دسترس هستند. 

    همراه اول اولین سال فعالیت خود در حوزه گیمینگ را با ورود به بازار بازی های موبایلی در ایران، آغاز کرده است و در ادامه فعالیت خود در سال آینده در حال برنامه ریزی و تدوین استراتژی برای ورود به بازار بین المللی و ایجاد همکاری های تجاری در داخل و خارج کشور است تا این مسئله بتواند منجر به ورود بازی سازان مطرح خارج از کشور به داخل ایران برای نشر و سرمایه گذاری در این بازار و بازی های داخلی مختلف شود. 

    اپراتور اول تلفن همراه با سرمایه گذاری در پلتفرم کری گیمز قصد دارد تا به بزرگترین ناشر و تولید کننده ایرانی بازی های ویدیویی در منطقه منا تبدیل شود که این امر می تواند منجر به سرمایه گذاری در تیم ها و شرکت های تولید بازی های ویدئویی در ایران شود تا شاهد پیشرفت بیشتر این صنعت با ورود جریان های تاثیر گذار باشیم. 

    همچنین همراه اول تا به امروز در تیم های دانشجویی و استعداد های درخشان حاضر در مراکز علم و فناوری برای تقویت نیروی انسانی در این حوزه و ارج نهادن به آن، بیش از یک میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده و نوید حمایت های بیشتر و همکاری با سایر دانشگاه های فعال در این زمینه را داده است. 

    اپراتور اول تلفن همراه کشور به عنوان رکورددار سرعت اینترنت ایران و بزرگترین فراهم کننده زیرساخت ارتباطی کشور در جهت توسعه ارتباط شبکه تلفن همراه 5G قصد دارد تا با کری گیمز سکوی نشر بازی های ابری (Cloud Gaming) مختص خود را توسعه دهد تا با استفاده از این فناوری، ایران به مدعیان این حوزه در بازار های بین المللی تبدیل شود. 

    کری گیمز هم اکنون در سالن ۳۵ غرفه همراه اول در الکامپ ۱۴۰۳ در نمایشگاه بین المللی تهران با عناوین و بازی هایی نظیر هزاردزدان، معدنچی و شبیه خوان پذیرای بازدیدکنندگان است.  

    تمامی محصولات و بازی های این شرکت از طریق کافه بازار و مایکت قابل دریافت است.

    بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی الکامپ با شعار «همه با هم برای اقتصادی دیجیتال» از 9 تیر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرده و تا 12 تیر 1403 ادامه دارد.