صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • حضور مجموعه کری گیمز به عنوان ناشر بازی‌های موبایلی در الکامپ 1403
  • ارائه بیمه رایگان سرقت گوشی و سیمکارت توسط آی‌بیمه در الکامپ 1403
  • حضور ایرانسل در نشست‌های تخصصی دومین روز الکامپ
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 30599  |  صفحه ۶ | حوادث  |  تاریخ: 11 تیر 1403
    بکارگیری بیش از ۵ هزارنفر از پلیس یاران در تامین نظم و امنیت انتخابات
    رئیس مرکز انتظام پلیس پیشگیری فراجا از سازماندهی بیش از پنج هزار نفر پلیس یاران در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد. به گزارش ایرنا از پلیس، سرهنگ حمید متقی در این باره اظهار داشت: این مرکز در راستای اجرای مصوبات قرارگاه تأمین نظم و امنیت انتخابات و با هماهنگی معاونت عملیات فراجا نسبت به آموزش و سازماندهی پنج هزار و ۲۵۲ نفر از پلیس یاران موسسات خدمات حفاظتی و مراقبتی در سطح فرماندهی انتظامی استان های سراسرکشور اقدام کرده است.
    این مقام انتظامی افزود: برابر رصد و پایش اسنادی و میدانی تعداد سه هزار و۵۷ نفر از پلیس یاران در راستای کمک به تأمین امنیت و حفاظت فیزیکی شعب اخذ رأی در کنار ماموران انتظامی و به عنوان لایه سوم تامین امنیت از سوی فرماندهی انتظامی استان ها بکارگیری و بقیه آنان به صورت آماده باش در محل های پیش بینی شده مستقر شدند.
    رئیس مرکز انتظام پلیس پیشگیری فراجا در پایان با بیان اینکه تایید صلاحیت این افراد از سوی مراجع مربوطه انجام گرفته است، گفت: برابر شیوه نامه و دستورالعمل های ابلاغی قرارگاه تامین نظم و امنیت انتخابات و باتوجه به عملکرد خوب پلیس یاران در امر نظم و امنیت انتخابات بکارگیری آنان در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری که در پایان هفته جاری انجام خواهد شد در دستور کار قرار داد.
    به گزارش ایرنا، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه هشتم تیرماه در ۵۸ هزار و ۶۴۰ شعبه اخذ رأی در سراسر ایران و نمایندگی های خارج از کشور برگزار شد.
    بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، «مسعود پزشکیان» ۱۰ میلیون و ۴۱۵ هزار و ۹۹۱ رأی و «سعید جلیلی» ۹ میلیون ۴۷۳ هزار ۲۹۸ رأی در این انتخابات کسب کردند و با توجه به اینکه هیچ یک از نامزدها در مرحله اول موفق به کسب اکثریت مطلق آراء نشدند، انتخابات به دور دوم کشیده شد.