سرمقاله

آقایان صاحب قدرت! برسر قدرت ماندن به چه قیمتی؟ / مرتضی عزتی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • استقرار نمونه کاربردی خودروی متصل در الکامپ ۱۴۰۳
  • می‌خواهم زنده بمانم/هیجان و تفاوت با تلویزیون اینترنتی آرپا
  • تفاهم صندوق‌های پژوهش و فناوری همراه فاند و صنعت نفت با محوریت هوشمندسازی
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 30645  |  اخبار آنلاین  |  تاریخ: 11 تیر 1403
    می‌خواهم زنده بمانم/هیجان و تفاوت با تلویزیون اینترنتی آرپا

    در شب گذشته ۲ مسابقه جذاب، از یورو ۲۰۲۴ از طریق تلویزیون اینترنتی آر‌پا پخش شد. در مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات، تیم فوتبال انگلستان موفق شد در یک‌دیدار دراماتیک حریف خود اسلواکی را از پیش روی بردارد.

    در این دیدار، ابتدا اسلواک‌ها با گل شرانز در دقیقه ۲۵ پیش افتادند. در ادامه، اگر چه توپ و میدان در اختیار انگلیس بود اما، این تیم در حمله بی‌برنامه به نظر می‌رسید. در دقیقه ۵۰ یک بار فیل فودن دروازه رقیب را باز کرد که این گل توسط کمک داور ویدیویی آفساید اعلام شد.

    تلاش‌های انگلیس بی‌فایده به نظر می‌رسید و اسلواکی آماده‌ی جشن گرفتن می‌شد که جود بلینگام، ستاره‌ی رئال مادرید با یک ضربه‌ی برگردان فوق‌العاده‌ در آخرین دقیقه‌ی وقت‌های اضافه، موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند.

    به این ترتیب، اولین مسابقه‌ای که از مرحله یک هشتم نهایی مشخص شد، رقابت بین دو تیم انگلستان و سوئیس خواهد بود. دیداری که با توجه به آمادگی سوئیس در این مسابقات و پیروزی روحیه‌بخش این تیم در برابر ایتالیا، اصلا برای انگلیس راحت به نظر نمی‌رسد.

    اما دومین دیدار شب گذشته بین گرجستان و اسپانیا برگزار شد. مسابقه‌ای که اگر چه با گل دقیقه ۱۸ گرجستان شروع شد، اما در ادامه اسپانیا را چندان به دردسر نینداخت و این تیم موفق شد، با ۴ گل رقیب خود را شکست دهد و استادیوم راین انرژی را به تسخیر خود در آورد. گل گرجستان با گل به خودی رابین له نورمن به ثمر‌ رسید. اما لاروخا توسط رودی، فابین رویز، نیکو ویلیامز و دنی اولمو این گل‌ها را پاسخ داد.

    براین اساس، در مرحله بعد رقابت‌ها، دو تیمی که قطعا شایسته حضور در فینال بودند باید به مصاف هم بروند. دیدار اسپانیا با آلمان میزبان در دور یک چهارم نهایی، یک فینال زودهنگام برای یورو ۲۰۲۴ است که با خداحافظی یکی از این تیم‌های آماده همراه خواهد شد. مسابقه‌ای که می‌تواند برای تمام فوتبال‌دوستان جهان بسیار دیدنی باشد و البته در پایان، کلاه برای تیم‌ بازنده نیز از سر برخواهند داشت.

    امکان دیدن این مسابقه فوق‌العاده جذاب، با کارشناسی و گزارش متفاوت از طریق تلویزیون اینترنتی آرپا فراهم شده است. مسابقه پیش‌بینی و جوابز متنوع، از دیگر مزایای دیدن رقابت‌های هیجان انگیز یورو ۲۰۲۴ از تلویزیون اینترنتی آرپا است.