سرمقاله

اسماعیل هنیه؛ مقتول جنایتی جهانی / میثم قهوه چیان

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • جشنواره خرید مودم و سیمکارت همراه اول ویژه تمامی متولدین 1373
  • میزبانی همراه اول از مدیران بانکی در نمایشگاه صنعت مالی ایران
  • حضور همراه اول در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 32673  |  صفحه ۲ | سیاست روز  |  تاریخ: 21 مرداد 1403
    با حکم رئیس‌جمهور
    اوحدی رئیس بنیاد شهید شد
    رئیس‌جمهور در حکمی سعید اوحدی را به‌سمت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کرد.
    به گزارش ایسنا، سعید اوحدی پیش از این سابقه معاونت حقوقی وزارت آموزش و پرورش و ریاست سازمان حج و زیارت را در کارنامه داشته است.
    او در ماه‌های پایانی دولت دوازدهم نیز رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بود و در دولت سیزدهم هم معاونت وزیر میراث فرهنگی و گردشگری را به عهده داشت.
    متن حکم رئیس جمهور به شرح زیر است:
    «جناب آقای سعید اوحدی
    به استناد اصل یکصد و بیست و چهارم قانون اساسی و با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و سوابق اجرایی، به موجب این حکم جناب‌عالی را به سمت «معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران» منصوب می‌نمایم.
    امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب قانون اساسی، اهداف سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی مصوب مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم و تعامل با هیئت محترم وزیران در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات کشور مجدانه بکوشید.
    توفیق آن‌جناب را در انجام شایسته وظایف محوله از درگاه خداوند سبحان خواستارم.
    مسعود پزشکیان
    رئیس جمهوری اسلامی ایران »
    زیر سرمقاله
    معاون اجرایی رئیس جمهور خبر داد
    عرضه دارو در روزهای آینده بهبود خواهد یافت
    معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری از رفع مشکل نقدینگی تامین مواد اولیه کارخانجات دارویی و واردات دارو در پی دستور رئیس جمهور خبر داد.
    به گزارش ایسنا، محمدجعفر قائم‌پناه با اعلام این خبر افزود: حسب دستور رئیس جمهور محترم به معاونت اجرایی در خصوص پیگیری مشکلات عرضه دارو با توجه به محدودیت‌هایی که در تامین مواد اولیه کارخانجات دارویی و واردات دارو به دلیل مشکلات نقدینگی به وجود آمده بود، بر اساس هماهنگی به عمل آمده با بانک مرکزی، تصمیمات و اقدامات لازم اتخاذ و مسئله نقدینگی با ساز و کارهای خاص توسط بانک مرکزی تسهیل گردید.
    معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری تاکید کرد: بدین ترتیب روند تأمین و عرضه دارو در روزهای آینده بهبود و مردم عزیز و شریف کشور ایران نگران موضوع تأمین و عرضه دارو نباشند.