سرمقاله

اسماعیل هنیه؛ مقتول جنایتی جهانی / میثم قهوه چیان

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • جشنواره خرید مودم و سیمکارت همراه اول ویژه تمامی متولدین 1373
  • میزبانی همراه اول از مدیران بانکی در نمایشگاه صنعت مالی ایران
  • حضور همراه اول در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 32699  |  صفحه ۵ | جهان ورزش  |  تاریخ: 21 مرداد 1403
    مهمترین چهره‌های بیرون مانده بازار نقل و انتقالات
    در فاصله کمتر از یک هفته تا شروع فصل جدید، نقل و انتقالات با قدرت ادامه دارد. به گزارش “ورزش سه”، فصل بیست و چهارم فوتبال ایران از روز پنجشنبه و با حضور ۱۶ تیم در سطح اول مسابقات فوتبال در ایران برگزار خواهد شد. نکته جالب فصل جدید، اضافه شدن ۱۶ بازیکن به لیگ برتر با توجه به تصمیم کارگروه نقل و انتقالات در گسترش لیست بزرگسالان تیمهاست که باعث شده تا نفرات بیشتری پای به لیگ برتر بگذارند.
    با این حال اما همچنان تعداد زیادی از بازیکنان سرشناس بدون تیم هستند و تلاش می‌کنند تا در هفته پیش رو، قرارداد بعدی خود را امضا کنند و به تیم موردنظر ملحق شوند.
    اگر قرار باشد آنها در یک تیم ۲۰ نفره جای بگیرند، می‌توانند اسکواد تیمی مستقل و کامل را شکل بدهند که چه بسا در مسابقات لیگ برتر هم به موفقیت برسد.
    دروازه‌بان: علیرضا حقیقی، رشید مظاهری، محسن فروزان
    در پست دروازه‌بان سه چهره سرشناس و ملی دیده می‌شوند که هنوز تیم بعدی خود را انتخاب نکرده‌اند. حقیقی فصل گذشته در هوادار حضور داشت و شاید امیدوار به حضور در پرسپولیس بود اما این انتقال بزرگ برایش رخ نداد. مظاهری هم بعد از اینکه فصل گذشته بیرون نشست، حالا به دنبال تیم جدید است. محسن فروزان اما در نزدیکی انتقال بعدی قرار دارد.
    مدافع مرکزی: حسین مرادمند و عارف غلامی
    دو مدافع سابق استقلال که با این تیم قهرمان لیگ شدند، مهم‌ترین مدافعان بیرون‌مانده لیگ ایران هستند. مرادمند امیدوار است هرچه زودتر انتقال خود به گل‌گهر را انجام دهد و عارف غلامی هم در تلاش است تا با بهترین انتخاب ممکن، تیم بعدی را برگزیند.
    مدافع کناری: میلاد فخرالدینی، کوین یامگا، اسماعیل شریفات
    فخرالدینی نیم فصل جذابی را در استقلال گذراند، اما مدیران باشگاه قید این مدافع ۳۴ ساله را برای فصل جدید زدند. همچنین کوین یامگا به دلیل مشکل بینایی از لیست بازیکنان خارجی استقلال کنار گذاشته شده و اسماعیل شریفات نیز فعلا بدون تیم است.