سرمقاله

اسماعیل هنیه؛ مقتول جنایتی جهانی / میثم قهوه چیان

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • جشنواره خرید مودم و سیمکارت همراه اول ویژه تمامی متولدین 1373
  • میزبانی همراه اول از مدیران بانکی در نمایشگاه صنعت مالی ایران
  • حضور همراه اول در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 32727  |  صفحه ۹ | بازار و سرمایه  |  تاریخ: 21 مرداد 1403
    دکتر شمسی‌نژاد:
    هدف اصلی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران توسعه قرض‌الحسنه و ارتقای سطح زندگی جامعه است
    مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: هدف اصلی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران توسعه قرض‌الحسنه در کشور و ارتقای سطح زندگی مردم است. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در دیدار با دکتر «عبدعلی ناصری» مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، گفت: با استقبال گسترده مردم از بانکداری قرض‌الحسنه، این بانک توانسته است تعداد مشتریان خود را به بیش از ۱۷ میلیون نفر برساند. همچنین جذب حدود ۳ میلیون مشتری جدید در سال ۱۴۰۲ نشان از رشد چشمگیر این بانک دارد.
    وی در ادامه افزود: هدف اصلی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران توسعه قرض‌الحسنه در کشور و ارتقای سطح زندگی مردم است و همکاری با مشتریان بزرگ، به ما امکان می‌دهد تا خدمات متنوع‌تری را به مردم ارائه دهیم.
    مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اشاره به طرح‌های بانک برای سازمان‌ها و نهادها، گفت: طرح‌هایی مانند مهریار، اعتبار در حساب جاری و کالاکارت با استقبال گرم نهادهای مختلف روبه‌رو شده است. این طرح‌ها نه تنها به بهبود وضعیت مالی کارکنان شرکت‌ها کمک کرده، بلکه به افزایش رضایت آن‌ها و در نتیجه افزایش بهره‌وری شرکت‌ها نیز منجر شده است. در پایان، شمسی‌نژاد ابراز امیدواری کرد که با ادامه همکاری‌ها، دو طرف بتوانند گام‌های مؤثرتری برای توسعه استان خوزستان بردارند. دکتر «عبدعلی ناصری» مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی نیز در این دیدار ضمن اشاره به تاریخچه تأسیس این شرکت گفت: امروزه، شرکت توسعه نیشکر با بیش از ۲۶هزار نفر نیروی کار متخصص، در حوزه‌های مختلفی مانند تولید شکر، خوراک دام، تخته صنعتی و محصولات بیوتکنولوژی فعالیت می‌کند. وی ضمن تأکید بر اهمیت همکاری با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افزود: بهره‌مندی کارکنان ما از تسهیلات قرض‌الحسنه، به بهبود معیشت آن‌ها و افزایش انگیزه در کار، کمک شایانی خواهد کرد. ما امیدواریم با توسعه همکاری‌های دو جانبه، بتوانیم به اهداف مشترک خود در جهت توسعه و پیشرفت کشور دست یابیم. گفتنی است در سفر مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به خوزستان، ساختمان جدید شعبه مرکزی اهواز و مدیریت شعب بانک در استان افتتاح شد.