سرمقاله

خواست یکجانبه غرب از تهران / جلال خوش‌چهره

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • جشنواره خرید مودم و سیمکارت همراه اول ویژه تمامی متولدین 1373
  • میزبانی همراه اول از مدیران بانکی در نمایشگاه صنعت مالی ایران
  • حضور همراه اول در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 32841  |  صفحه آخر  |  تاریخ: 24 مرداد 1403
    رونمایی ال‌جی از مدل‌های جدید پمپ‌های حرارتی V™ R290 MONOBLOC
    مجهز به کمپرسور پیشرفته، در رویداد IFA 2024
    شرکت ال‌جی خط تولید خود، با راندمان کوچک تا متوسط ​​را گسترش می‌دهد تا عملکرد گرمایش پایدار را به اکثر خانوارهای اروپایی ارائه دهد ال‌جی الکترونیکس (LG)، از مدل‌های جدید و 9 کیلوواتیِ پمپ‌های حرارتی هوا به آب (AWHP) با عنوانِ Therma V R290 Monobloc 7 در نمایشگاه IFA 2024، که 6 تا 10 سپتامبر در برلین (آلمان) برگزار خواهد شد، رونمایی می‌کند. پس از عرضه موفقیت‌آمیز مدل‌های با ظرفیت بزرگ (12، 14، 16 کیلووات) در نمایشگاه IFA سال گذشته، مدل‌های جدید Therma V با کمپرسور پیشرفته‌ای عرضه می‌شوند که بازدهی بیشتر و طراحی پیچیده‌تر آنها، باعث یکپارچگی‌شان با محیط اطراف خواهد شد.
    با اجرای اجباری استانداردهای NZEB در سراسر اروپا، مدل‌های AWHP به دلیل توانایی خود در کاهش انتشار کربن و مدیریت ناپایداری‌های تامین انرژی محبوبیت پیدا می‌کنند. برای ساخت‌وسازهای جدید، مدل‌های با ظرفیت متوسط ​​و کوچک مناسب‌تر هستند و مدل‌های ۷ و ۹ کیلوواتی جدید ال‌جی برای بازار اروپا ایده‌آل به‌نظر می‌رسند. علاوه بر این، ال‌جی در حال ایجاد آزمایشگاه تحقیق و توسعه راهکارهای هوا (R&D) در فرانکفورت آلمان است تا راهکار‌های تهویه مطبوع (HVAC) با کارایی بالا را، متناسب با اقلیم‌های مختلف محلی اروپا، توسعه دهد.
    عملکرد بسیار کارآمد
    ال‌جی باتوجه به مقررات سخت‌گیرانه گازهای موسوم به گاز F و ترجیح اروپا برای تغییر بویلرهای سنتی به AWHP، مبرد R290 را برای پمپ حرارتیِ Therma V R290 Monobloc خود انتخاب کرده است. این مبرد طبیعی دارای پتانسیل گرمایش جهانی (GWP)است که بسیار کمتر از مبردهایی است که معمولاً در محلول‌های گرمایش استفاده می‌شوند. این راهکار پیشرفته با رتبه انرژی A، انتشار کربن را تا 79 درصد در مقایسه با دیگ‌های معمولی کاهش می‌دهد و انرژی خود را از گرمای هوا تامین می‌کند.
    جدیدترین پمپ AWHP، از کمپرسور پیشرفته ال‌جی برای دستیابی به سطوح جدیدی از کارایی انرژی و عملکرد در آب و هوای سردتر استفاده می‌کند. موقعیت پایین‌تر فرآیند فشرده‌سازی، به اطمینان از عملکرد پایدارتر و قبض انرژی کمتر کمک می‌کند، درحالی‌که سیستم، خروجی آب تا 75 درجه سانتیگراد را امکان‌پذیر می‌کند، حتی زمانی که دمای بیرونی آن منفی 15 درجه سانتیگراد است.
    به لطف همین کمپرسور جدید، هر دو مدل AWHP با سرعت 49 دسی‌بل (A) در 7 کیلووات و 50 دسی‌بل (A) در 9 کیلووات کار می‌کنند. ساختار Shaft Through ال‌جی، پایداری را افزایش و اصطکاک را کاهش می‌دهد و در نتیجه صدا و لرزش را به‌ویژه در هنگام کار با بار کم به حداقل می‌رساند. علاوه بر این، نوآوری‌های ارتقایافته‌ی شبه‌زیستی، همگی به عملکرد بی‌صدای فن کمک می‌کنند.
    طراحی پیشرفته
    Therma V R290 Monobloc دارای طراحی چشم‌نواز و تک‌فن است که بی‌هیچ‌زحمتی، با طرح‌های مختلف خانه و نمای بیرونی ساختمان هماهنگ است. پوشش بیرونی جدیدترین محصول AWHP ال‌جی، از رنگ مشکی بی نقصی استفاده می‌کند که مکمل هر رنگی است، در حالی که جلوی پنجره واحد، دارای الگوی موجی متمایز و روکش خاکستری تیره است. طراحی جمع‌وجور آن به این دستگاه اجازه می‌دهد تا در زیر اکثر پنجره‌ها بدون ایجاد مانع در دید قرار بگیرد، و آن را به یک افزودنی کاربردی و زیبایی‌شناختی برای هر کاربردی تبدیل می‌کند.
    ادغام هوشمند و ساده
    AWHPهای جدید ال‌جی، برای ادغام یکپارچه با واحدهای داخلی مختلف از طریق نصب ساده، انعطاف‌پذیری بیشتر و گزینه‌های سفارشی - واحدهای کنترل، هیدرو و ترکیبی - طراحی شده‌اند که نیاز محیط‌های مختلف نصب را برآورده می‌کنند. طراحی ساده، راه‌اندازی کارآمدتر و بدون دردسر را تضمین می‌کند، در حالی که ابر کنترل انرژی ساختمان (BECON) به نصب‌کننده یا ارائه‌دهنده سرویس اجازه می‌دهد سیستم‌افزار خود را از راه دور به‌روزرسانی کند و در وقت و انرژی صرفه‌جویی نماید. علاوه بر این، مدل‌های جدید، کنترل آسان و نظارت بر انرژی را از طریق فناوری ThinQ™ ال‌جی ارائه می‌کنند و یک پلتفرم انرژی خانگی یکپارچه با سیستم ذخیره‌سازی انرژی (ESS) را ایجاد می‌نمایند.
    لیو جائه چئول، مدیر شرکت لوازم‌خانگی ال‌جی، دراین‌باره گفت: «جدیدترین مدل Therma V R290 Monobloc ال‌جی، طیف وسیع‌تری از گزینه‌های کاربردی را به اروپایی‌ها ارائه می‌کند و درعین‌حال عملکرد و آسایش کاربر را افزایش می‌دهد. ال‌جی به استفاده از مزیت رقابتی متمایز خود در فناوری‌های انرژی با راندمان بالا و راهکارهای اجزای کلیدی برای ارائه مجموعه‌ای از محصولات متناسب با نیازهای منطقه ادامه خواهد داد.»
    شرکت‌کنندگان در نمایشگاه IFA 2024 برلین، می‌توانند بین ۶ تا ۱۰ سپتامبر از غرفه ال‌جی (سالن ۱۸) دیدن کنند، جایی که می‌توانند به تماشای آخرین نوآوری‌های کم‌مصرف این شرکت را برای زندگی بهتر بنشینند.
    شرکت راهکارهای تهویه مطبوع و لوازم خانگی ال‌جی الکترونیکس
    شرکت راهکار‌های تهویه مطبوع و لوازم خانگی ال‌جی یکی از رهبران جهانی در زمینه لوازم خانگی، راهکارهای خانه هوشمند، سیستم‌های تهویه مطبوع و همچنین محصولات آینده‌نگرانه با قابلیت‌های نسل جدید هوش مصنوعی است. این شرکت با فناوری‌های پیشرو در صنعت، در حال ایجاد راهکارهای جامعی است و به ایجاد زندگی بهتر و سالم‌تر برای مصرف‌کنندگان با طراحی و توسعه متفکرانه لوازم آشپزخانه، وسایل زندگی و محصولات راهکارهای تهویه مطبوع و تصفیه هوا متعهد است. مجموعه این محصولات باعث راحتی بیشتر، عملکرد عالی، کارآیی موثر و مزایای سلامتی جذابی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ال‌جی، به www.LGnewsroom.com مراجعه کنید.