سرمقاله

ابعادی از اثرات تورمی افزایش قیمت بنزین / سرمقاله مرتضی عزتی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • آغاز عملیات اجرایی فیبرنوری ایرانسل در ۲۰ شهر جدید
  • سیفی: تامین مالی زنجیره تامین از بهترین ابزار‌ها برای مقابله با ناترازی بانک‌هاست
  • فراخوان جدید طرح پژوهانه همراه اول برای حمایت از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 33777  |  صفحه آخر  |  تاریخ: 11 شهریور 1403
    سوزوکی GSF600 سامورایی با ظاهری جذاب و هیجان‌انگیز
    شرکت توسا R از نسخه ارتقا یافته موتورسیکلت سوزوکی GSF600 با نام سامورایی آخر رونمایی کرد. این شرکت که در صوفیه بلغارستان مستقر است به خاطر تولید محصولاتی همچون سوزوکی بندیت موردبحث مشهور شده است. موتورسیکلت موردبحث سامورایی آخر نام دارد و عملکرد آن نیز دقیقاً مشابه ظاهر جذابش خواهد بود. توسا R از سوزوکی GSF600 به عنوان نقطه شروع پروژه خود استفاده کرده و تمامی قطعات آن را جدا نموده تا به ساب فریم استوک موتورسیکلت برسد.
    فریم عقبی موتورسیکلت جای خود را به نمونه سفارشی داده و بین فریم نیز سیستم‌های الکترونیکی متنوعی نصب شده است. استفاده از صفحات دست‌ساز باعث پنهان ماندن این قطعات می‌شود. در بخش بالایی موتورسیکلت هم یک صندلی چرمی مشکی با دوخت طلایی رنگ خودنمایی می‌کند. چراغ‌های تمام LED در بخش عقب کاملاً متمایز هستند و قاب پلاک نی در جایگاه جدیدی نصب شده است.
    توسا R دستی بر سر و روی سیستم تعلیق عقب سوزوکی GSF600 کشیده و آن را با نمونه‌ای جدید تعویض کرده است. در بخش جلو همچنان دوشاخ استاندارد سوزوکی دیده می‌شود اما تغییراتی در آن رخ داده تا با ظاهر و ارتفاع موتورسیکلت هماهنگی بیشتری داشته باشد. چراغ‌های جلو نیز از نوع LED هستند. با وجود برخی بهبودها، طراحی بخش کاکپیت همچنان مینیمالیستی به نظر می‌رسد. از دیگر تغییرات سوزوکی GSF600 موسوم به سامورایی آخر می‌توان به دیسک‌های ترمز جدید اشاره کرد.
    اگرچه در این موتورسیکلت از هدرز استوک GSF600 استفاده شده اما بهبودهایی در آن رخ داده است. محصول موردبحث همچنان از کاربراتور استفاده می‌کند اما در بخش خنک‌کن روغن و فنی برخی بهینه‌سازی‌ها صورت گرفته است. تکمیل کننده کار هم رنگ‌آمیزی جذاب بدنه است که در آن رنگ مشکی حرف اول را می‌زند اما تریم طلایی رنگ هم در کالیپرهای ترمز و گرافیک بدنه وجود دارد. نظر شما درباره این موتورسیکلت جدید چیست؟