صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس دهم: وام ازدواج غیرنقدی محدود به بانک‌های دولتی نشود
  • حضور همراه اول در سومین نمایشگاه رصتا
  • مکالمه رایگان و بسته تخفیفی ایرانسل به مناسبت هفته وحدت
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 34423  |  صفحه ۱  |  تاریخ: 27 شهریور 1403
    ایران ۷ - 1 ونزوئلا:
    شروعی شبیه به قهرمان‌ها
    شاگردان وحید شمسایی موفق شدند با ارائه یک نمایش مقتدرانه در مصاف با ونزوئلا شروعی تحسین‌برانگیز در جام جهانی داشته باشند.
    به گزارش "ورزش سه"، نیمه نخست جدال تیم‌های ایران و ونزوئلا با برتری چهار بر یک ستاره‌های شمسایی و به شکل قاطعانه‌ای به پایان رسید. در این مسابقه باقر محمدی، بهترین دروازه‌بان آسیا و مرد شماره یک تیم ملی، به علت آسیب‌دیدگی روی نیمکت نشست و سعید مومنی جایگزین او شد. بازی با حملات ونزوئلا به جریان افتاد که دو واکنش از مومنی و اصابت یک ضربه به تیرک، دروازه ایران را با خوش شانسی بسته نگه داشت. در ادامه سعید احمدعباسی یک گل را به ثمر رساند که پس از بازبینی به درستی مردود اعلام شد. سرانجام در دقیقه 7 ضربه تمام کننده سالار آقاپور با یک بغل‌پای مهار نشدنی و روی پاس مسلم اولاد قباد، گل نخست ایران را به همراه داشت تا شاگردان شمسایی بازی را یک بر صفر پیش بیفتند. حملات ایران تشدید شد و مهدی کریمی، بازیکن تیم گیتی پسند اصفهان توپ ریباند شده را با یک ضربه ساده روانه دروازه خالی ونزوئلا کرد و گل دوم ایران را به ثمر رساند. دقایقی بعد، پس از چند واکنش بسیار خوب از واسکز، کریمی ستاره تیم ملی و باشگاه گیتی پسند موفق شد با یک حرکت انفرادی دومین گل خود و سوم ایران را امضا کند.
    ونزوئلا که بازی را با سه گل عقب افتاد، دریادلانه به سوی دروازه ایران هجوم آورد و روی ضربه نه چندان قوی میلتون و واکنش ضعیف سعید مومنی به گل اول دست یافت. اگرچه ایران خیلی زود تک گل آن‌ها را پاسخ داد و بهروز عظیمی از زاویه‌ای کاملا تنگ و بسته شوتی به سوی قفس توری ونزوئلا شلیک کرد که با اشتباه عجیب وازکز، گل چهارم ایران را در پی داشت.
    در نیمه دوم، ایرانی یک بار دیگر توانایی و قدرت خود را بر حریف ویران شده دیکته کرد. سالار آقاپور، ستاره تیم ملی فوتسال ایران و پسر طلایی جهان در سال 2022، روی پاس لاب مهدی کریمی و ضربه‌ای دقیق موفق به دبل کردن شد و ایران را پنج بر یک پیش انداخت. یه دقیقه بعد امیرحسین داوودی، جوان‌ترین بازیکن تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی، که در نیمه دوم فرصت بازی را بدست اورد، با یک ضربه نوک پا دروازه تیم ونزوئلا را فرو ریخت. ونزوئلا که قربانی نمایش شاگردان شمسایی شده بود، سعی کرد از خوردن گل‌های بیشتر جلوگیری کند تا شاید با یک برتری برابر گواتمالا شانس صعود به‌عنوان تیم سوم برتر را داشته باشد، بهروز عظیمی بی‌رحمانه و روی پاس مهدی کریمی و با یک شوت استثنایی، دومین گل خود و هفتم ایران را به ثمر رساند تا او هم جزو بریس‌کرده‌های این مسابقه لقب بگیرد. در نهایت تیم ملی فوتسال ایران اولین گام را با پیروزی هفت بر یک در جام جهانی برداشت.