سرمقاله

فقدان سندیکا علت طبس‌های کارگری / میثم قهوه‌چیان

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • نگاهی به خدمات و فعالیت‌های شبکه گستران یاقوت سرخ؛ برند خوش‌سابقه حوزه IT
  • نکته‌هایی که در سفر به دهلی هیچ‌کس به شما نمی‌گوید
  • چربی سوزی دو برابر با دستگاه های ورزشی
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 34734  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 04 مهر 1403
    با حضور استاندار خوزستان:
    جاده امیدیه به جایزان پس از ۱۷ سال به بهره برداری رسید
    با حضور استاندار خوزستان جاده امیدیه به جایزان پس از ۱۷ سال توسط شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری افتتاح شد.
    آئین رسمی افتتاحیه جاده امیدیه به جایزان با حضور دکتر حسینی محراب استاندار خوزستان ، سردار خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه جنوب کربلا، مهندس دانشی مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی به میزبانی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری برگزار گردید. فرماندار شهرستان امیدیه در این آئین که همزمان با هفته مقدس برگزار شد از خدمات ارزنده مجموعه شرکت نفت و گاز آغاجاری قدردانی کرد.
    جعفر سلامی نقش شرکت نفت و گاز آغاجاری را در اجرای پروژه های عمرانی شهرستان حائز اهمیت دانست و عنوان کرد: اجرای پروژه بر زمین مانده جاده امیدیه به جایزان پس از ۱۷ سال با تلاش و اقدامات جهادی کارکنان شرکت نفت و گاز آغاجاری در ۲ سال به ثمر رسید و اگر این همت،همدلی و تعامل مدیریت شرکت آغاجاری نبود تا ۵ سال دیگر این جاده افتتاح نمی شد. سلامی با اشاره به کارنامه درخشان شرکت نفت و گاز آغاجاری در زمینه مسئولیت های اجتماعی افزود: احداث دو ایستگاه اورژانس در سطح شهرستان امیدیه ، تکمیل جاده چیت پلنت به آغاجاری ، احداث بزرگترین زمین چمن مصنوعی استاندارد خوزستان در امیدیه، احداث کارخانه آسفالت ، احداث بزرگترین خانه بازی کودکان ، آبرسانی به بیش از ۴۵ روستا در حوزه شهرستان امیدیه و..... را از اقدامات برجسته این شرکت دانست. در ادامه مدیر عامل شرکت نفت و گاز آغاجاری ضمن قدردانی از حضور استاندار خوزستان احداث جاده امیدیه به جایزان را حق مردم شهرستان دانست که سالها به دلیل موضوعات مختلف بر زمین مانده بود که با تلاش بخش های مختلف شرکت به بهره برداری رسید. تقی زاده بیان کرد: رویکرد شرکت آغاجاری کمک به رفع مشکلات شهرستان است و سعی کردیم با تعامل میان دستگاه های اجرایی این نگاه را نهادینه کنیم.
    تقی زاده تکمیل تونل بین شهری امیدیه به میانکوه پس از ۱۵ سال از دیگر پروژه های در دست اقدام دانست و افزود: انشالله به برنامه ریزی صورت گرفته این تونل تا ماه های آینده به بهره برداری خواهد رسید. استاندار خوزستان نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای سرافراز شهرستان امیدیه این شهرستان را نماد مقاومت و مهد سرداران بزرگی همچون شهید دقیایقی،شهید الماسی، شهید علیدادی و.... دانست. دکتر حسینی محراب در بازدید از جاده امیدیه به جایزان اقدامات انجام شده در تکمیل این جاده را قابل تقدیر دانست و از رویکرد مجموعه شرکت نفت و گاز آغاجاری در جهت رفع مشکلات مردم قدردانی کرد.
    حسینی محراب افزود: تعداد پروژه های فعال این شهرستان نمایانگر تعامل بسیار خوب مسئولین است که این موضوع جای تقدیر دارد.
    در پایان این مراسم با اهدا لوح تقدیر از زحمات مهندس تقی زاده مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری قدردانی شد.