صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • کشنده‌ها در دستور کار دولت قرار بگیرد
  • ارائه بسته تخفیفی به مناسبت ۱۸ سال فعالیت ایرانسل
  • کنفرانس بین‌المللی انجمن رمز ایران با حمایت همراه اول آغاز به کار کرد
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 36017  |  صفحه ۸ | بازار و سرمایه  |  تاریخ: 28 مهر 1403
    با حضور رؤسای مناطق
    پنجمین جلسه شورای مدیران بصورت مجازی برگزار شد
    پنجمین جلسه شورای مدیران با حضور مدیرعامل، مدیران ستادی و رؤسای مناطق بصورت مجازی برگزار شد.
    به گزارش روابط عمومی، پنجمین جلسه شورای مدیران صندوق قرض الحسنه شاهد صبح سه شنبه ۲۴ مهر ماه  با حضور دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره، مدیران ستادی و روسای مناطق بصورت مجازی برگزار شد.
    مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد در این نشست ضمن تاکید بر ضرورت  ارتقای سطح  خدمت رسانی  به خانواده های معظم و معزز شاهد و ايثارگران  به پاس تلاش های  صادقانه و اخلاق محور تمامی همکاران  و بانکداران اجرایی در اقصی نقاط  کشور مراتب تقدیر و تشکر خود را اعلام نمود، همچنین ایشان  بر نقش  بی بدیل این افراد  در تحقق  اهداف متعالی  صندوق و حفظ کرامت جامعه  ايثارگران تاکید داشت و خواستار ادامه تعهد حرفه ای و انسانی  در ارائه خدمات  با کیفیت به این عزیزان  شد.
    ایشان در ادامه  به  ارائه گزارش عملکرد  صندوق  که  در جلسه اخیر شورای معاونین  بنیاد شهید و امور ایثارگران و با حضور جناب  آقای مهندس  اوحدی  معاون محترم رئیس جمهور  و ریاست عالی  بنیاد  و نماینده محترم ولی فقیه  حجت السلام و المسلمین موسوی مقدم  و سایر معاونین  ارائه  شده بود، پرداختند.
    دکتر کریمی در این گزارش  نسبت به چشم انداز آینده  صندوق  و تنوع بخشی  در ارائه خدمات  و تسهیلات، گسترش دامنه پوشش خدمات  به جامعه هدف، همچنین استراتژی  صندوق  برای ارائه خدمات  بانکی  و توسعه وام های  قرض الحسنه  با شرایط مناسب  برای رفع نیازهای  ضروری به جامعه ایثارگران اشاره نمودند.
    وی افزود: وامهای قرض الحسنه به عنوان  یکی از مهم ترین ابزارهای صندوق برای توانمند سازی  جامعه ایثارگران در حوزه های مسکن، اشتغال، ازدواج، درمان، تامین جهیزیه و تحصیل می باشد که بر اساس این استراتژی برای ارائه خدمات  متنوع  در  راستای اولویت های بنیاد شهید و امور ایثارگران در حوزه های ذکر شده  و همچنین سفارشی سازی خدمات برای نیازهای جامعه هدف می بایست جذب منابع  داخلی  و بهره برداری  از ظرفیت های  بیرونی  در اولویت های اصلی و آینده این صندوق باشد. 
    مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد در ادامه گفت: صندوق قرض الحسنه شاهد به عنوان یکی از سازمان های وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای سیاست های کلان معاون محترم رئیس جمهور و ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران می باشد که از ابتدای  سال تاکنون  موفق به پرداخت  بیش از 3.784 میلیارد  تومان  وام  به جامعه  ایثار تحت پوشش  شده است .
    ایشان ضمن تشکر از حمایت های بی دریغ  جناب آقای مهندس  اوحدی   اظهار داشت صندوق  به عنوان  بازوی حمایتی  بنیاد شهید  می تواند با  استمرار تلاش های  همکاران  خدوم و محترم  و اجرای  دقیق  استراتژی های  جدید در  ارائه  خدمات  مطلوب به  جامعه ایثارگران  و ارتقای جایگاه  سازمان  نقش بی بدیلی  را ایفا نماید. 
     دکتر کریمی در پایان با تقدیر مجدد ازتلاش های صادقانه و تعهدات اخلاق محور تمامی همکاران  و بانکداران اجرایی در سراسر کشور از ایشان خواست تا ضمن تکریم هر چه بیشتر جامعه هدف و تلاش در جهت افزایش رضایتمندی این عزیزان، صندوق را با همدلی و همراهی  بیشتر برای رسیدن به اهداف کلی در برنامه های  پیش رو از طرق های مختلف نظیر ایده پردازی، ارائه نظرات، انتقادات و پیشنهادات یاری کنند.