کد خبر: 55537 | صفحه ۷ | ایران زمین | تاریخ: 20 آبان 1404
توقیف ۵۱ خودرو بهدلیل ناهنجاریهای ترافیکی در لرستان
برخورد با تخلفات حادثهساز و رفتارهای پرخطر رانندگان
لرستان- فاطمه یاراحمدی : سرپرست پلیس راه انتظامی استان از توقیف و انتقال ۵۱ دستگاه خودرو به پارکینگ در چند روز اخیر خبر داد و تأکید کرد برخورد با تخلفات حادثهساز و رفتارهای پرخطر رانندگان با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد. به گزارش خبرنگار ابتکار به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ "یداله نادری" اعلام کرد: در راستای اجرای طرح برخورد با ناهنجاریهای ترافیکی و حفظ نظم و ایمنی در محورهای مواصلاتی استان، طی چند روز اخیر تعداد ۵۱ دستگاه خودرو بهدلیل ارتکاب تخلفات مختلف ترافیکی توقیف و به پارکینگ منتقل شدهاند. وی با اشاره به اینکه هدف اصلی پلیس از اجرای این طرحها کاهش حوادث رانندگی و ارتقای فرهنگ ترافیک در بین رانندگان است، افزود: تخلفاتی نظیر سرعت غیرمجاز، حرکات نمایشی، سبقتهای نابجا، عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و انجام رفتارهای پرخطر از جمله مواردی بوده که منجر به توقیف این خودروها شده است. سرهنگ نادری با تأکید بر اینکه نظارتهای میدانی و دوربینی پلیس راه در محورهای پرتردد استان بهصورت شبانهروزی ادامه دارد خاطرنشان کرد: برخورد قانونی با متخلفان بدون اغماض انجام خواهد شد تا شاهد کاهش ناهنجاریهای ترافیکی و افزایش ایمنی عمومی در سطح استان باشیم. پیش تر فرمانده انتظامی کوهدشت از دستگیری ۲ سارق محتویات داخل خودرو در این شهرستان خبر داد. سرهنگ"علی امانی"در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع سرقت محتویات داخل خودرو در این شهرستان، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت. وی افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی ۲ سارق را در این رابطه شناسایی و با هماهنگی قضائی آنان را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند. فرمانده انتظامی کوهدشت بیان داشت: متهمان در تحقیقات پلیس تاکنون به ۳ فقره سرقت اعتراف کردند. سرهنگ امانی خاطرنشان کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.