کد خبر: 55707 | صفحه ۶ | حوادث | تاریخ: 24 آبان 1404
مسمومیت ۶ نفر با گاز مونوکسیدکربن در دماوند
سخنگوی سازمان اورژانس استان تهران از یک حادثه مسمومیت بر اثر استنشاق گاز مونوکسیدکربن در دماوند خبر داد.
شروین تبریزی در گفتوگو با ایسنا، با اشاره به وقوع این حادثه در ساعت ۷:۴۰ صبح دیروز گفت: این اتفاق در محدوده دماوند، گیلاوند، باغستان سوم در یک واحد فاقد پلاک رخ داده است. به گفته او، در این حادثه ۶ نفر دچار مسمومیت شدند که از این تعداد ۳ نفر پس از دریافت اقدامات درمانی اولیه در محل حادثه درمان شدند و ۳ نفر دیگر توسط دو دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شدند.
تبریزی علت حادثه را نشت و تجمع گاز مونوکسیدکربن اعلام کرد و با هشدار نسبت به خطرات این گاز بیبو و بیرنگ، بر رعایت نکات ایمنی و سرویس دورهای وسایل گرمایشی تأکید کرد.