سرمقاله

زنگ خطر! / محمدعلی وکیلی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • توسعه اقتصاد دیجیتال و نقش محوری اپراتورهای تلفن همراه
  • حمایت سوپراپلیکیشن «ایرانسل‌من» از کسب‌وکارهای اینترنتی
  • 20 سال اینترنت رایگان، جایزه پویش بازگشت به کلاس همراه اول
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 6026  |  صفحه ۱  |  تاریخ: 12 اسفند 1401
    امام جمعه اردبیل:
    احتمال ندارد مسمومیت دانش آموزان کار نظام باشد
    نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: دشمنان ملت ایران با استفاده از ابزار دروغ برای خود ظرفیت‌سازی کرده و جنگ بی‌سابقه علیه ملت ایران به راه انداخته‌اند.
    به گزارش ایرنا، سید حسن عاملی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اردبیل ضمن گرامی داشت نیمه شعبان اظهار کرد: نیمه شعبان روز سرباز گمنام امام زمان(عج) است که اصلی‌ترین، ولی نعمت ما و خار بزرگ در چشم دشمنان غدار هستند. آن‌ها شاید تا حال هزاران توطئه بسیار وحشتناک سرویس‌های جاسوسی دنیا مخصوصاً سیا و موساد را در ایران خنثی کرده‌اند.
    عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: من با قاطعیت تمام عرض می‌کنم سر سوزنی احتمال ندارد که مسمومیت فرزندان عزیز ما کار نظام باشد این حادثه نه تنها ذره‌ای فایده به نظام ندارد بلکه بدترین خدشه و تشویه بر چهره نظام اسلامی است. کدام دولت عمداً چهره خود را خراب می‌کند.
    امام جمعه اردبیل افزود: دولت محترم تمام توان و نیروی خود را اعم از نیروی انتظامی، امنیتی، کارشناسان، مجموعه دادستانی، قوه قضائیه، کادر آموزش و پرورش و همه را بسیج کرده و همه با تمام توان وارد موضوع شده‌اند تا علت را کشف و خانواده‌ها از نگرانی خلاص شوند این ظلم بزرگی است که بگوییم نظام اسلامی دست در ماجرا دارد اگر کسی بر سادگی افرادی که این شایعه را باور می‌کنند، گریه کند کار کمی کرده است.