سرمقاله

فرهنگ کار حلقه گمشده این روزها ‪/‬ آرین احمدی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • فراخوان ایرانسل برای حمایت از طرح‌های پژوهشی دانشگاهی
  • برگزاری دوازدهمین كارگاه بین‌المللی تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول
  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 10027  |  صفحه ۵ | ایران زمین  |  تاریخ: 11 خرداد 1402
    مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز خبر داد
    هوشمندسازی کنتور برق 1540 مشترک
    تبریز - فلاح: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: به منظور رویت پذیری كنتورهای تكفاز خانگی و تجاری، کنتور برق 1540 مشترک هوشمندسازی شده است.
    عباس حسامی اظهار کرد: به منظور رویت پذیری كنتورهای تكفاز خانگی و تجاری ضمن فعال‌سازی پیمانكاران مربوطه، اكیپی از همكاران دفتر لوازم اندازه‌گیری تشكیل شد.
    وی با بیان اینکه موضوع هوشمندسازی کنتورهای برق خانگی از بهمن ماه سال 1401 آغاز شده است، افزود: با توجه به این موضوع تعداد 21 مجتمع مسكونی، تجاری مشتمل بر 1540 مشترك با نصب مودم یا کنتور Gateway رویت‌پذیر شده است.
    مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با بیان اینکه درصد قرائت كاركرد مشتركان مزبور بالای 90 درصد است، ادامه داد: در هفته‌های آتی ضمن ادامه و تسریع روند نصب تجهیزات اندازه گیری در مجتمع‌های جدید، درصد قرائت كاركرد مشتركین موجود نیز بهبود داده خواهد شد.
    مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با بیان اینکه شرکت دارای نیروی‌هایی توانمند گفت: مدیریت شرکت از فکر و ایده جدید همکاران حمایت می کند.
    در مراسمی با حضور مدیرعامل و همکاران شرکت از کتاب «ممیزی داخلی به زبان ساده» که توسط مهرداد سركش مدیر دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت ترجمه شده، رونمایی شد.
    طی این مراسم عباس حسامی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با بیان اینکه فعالیت در این حوزه ارزشمند و قابل قدردانی است، اظهار داشت: بهره مندی از دانش روز دنیا نیاز شرکت بوده و در حوزه ممیزی داخلی دیگر سازمان‌ها و شرکت‌ها نیز می توانند از این کتاب بهره‌مند شوند.
    وی با بیان اینکه خوشبختانه شرکت دارای نیروی‌هایی توانمند، با استعداد و با دانش آکادمیک است، اضافه کرد: در بحث تالیف و ترجمه داشتن اطلاعات سطحی و دانستن صرف زبان خارجی کافی نبوده و نیاز به دانش فنی ترجمه و شناخت عمیق مطالب است.
    مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با تاکید بر اینکه کارهای علمی مفید در عملکرد شرکت موثر و ارزشمند است، ادامه داد: برای ارتقای جایگاه علمی و عملیاتی شرکت باید با تفکر و اندیشه‌ای جدید در مسیر علم و تحقیق و دانش نو حرکت کنیم.
    حسامی با بیان اینکه واحد تحقیقات شرکت در معرفی چنین آثاری پیش قدم باشد، تاکید کرد: با توجه به تغییرات اساسی و جدی در ساختار سازمانی و نیروی انسانی شاهد پویایی و تحرکات خوبی در شرکت بوده ایم و امیدواریم با داشتن چنین نیروهای توانمند و علاقه مند به حوزه تخصصی خود، این روند همچنان ادامه داشته یابد.
    وی با تاکید بر اینکه در مقابل فکر و ایده جدید نباید ایستاد، خاطرنشان کرد: مدیریت شرکت در کنار همکاران بوده و از فکر و ایده جدید حمایت می کند.
    کتاب «ممیزی داخلی به زبان ساده» نوشته ان- دبلیو فیلیپس از معدود کتاب های پرفروش در مورد ممیزی استاندارد ISO9001:2015 است.