سرمقاله

محمدعلی وکیلی / همه از آینده می‌پرسند

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج
  • آغاز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل
  • گام بلند برای جهش تولید با برات الکترونیک/ سککوک ابزار موثر زنجیره تامین مالی
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 106  |  اخبار صفحات روزنامه  |  تاریخ: 05 آذر 1401
    پیام‌های تبریک مسئولان بعد از برد تیم ملی

    رئیس قوه قضائیه در پیام تبریکی به مناسبت پیروزی ملی‌پوشان فوتبال کشورمان بر تیم ولز گفت: پیروزی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران بر تیم ولز و از آن مهم‌تر بازی غیرتمندانه و غیورانه ملی پوشان کشورمان، موجب مسرّت و شعف مردم عزیز شد.

    به گزارش ایسنا،  حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای طی پیامی پیروزی ملی‌پوشان فوتبال کشورمان بر تیم ولز در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را تبریک گفت.

    متن این پیام به شرح ذیل است:

    پیروزی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران بر تیم ولز و از آن مهم‌تر بازی غیرتمندانه و غیورانه ملی پوشان کشورمان، موجب مسرّت و شعف آحاد مردم عزیز بالاخص جوانان شد. اینجانب این پیروزی را به ملت شریف ایران تبریک گفته و برای ملی‌پوشان سرافراز کشورمان در ادامه مسیر آرزوی توفیقات بیشتر دارم.

    همچنین رئیس جمهور در پیامی از اعضای پرتلاش و باغیرت تیم ملی فوتبال که شیرینی پیروزی را به کام مردم کشورمان نشاندند صمیمانه تشکر کرد.

    به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی در پیامی به مناسبت پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر تیم فوتبال ولز آورده است: بچه‌های پر تلاش و با غیرت تیم ملی فوتبال ایران، از اینکه با همه وجود جنگیدید و شیرینی پیروزی را به کام مردم کشورمان نشاندید، صمیمانه از شما و سرمربی و سایر دست‌اندرکاران تیم ملی تشکر می‌کنم. دعای خیر یک ملت در ادامه این راه نیز بدرقه راهتان است.

    همچنین رئیس‌جمهور سابق ایران، در پیامی با تبریک پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ولز در بازی‌های جام‌ جهانی قطر، تاکید کرد: تیم ملی پرافتخارمان به ما «معجزه‌ ایران» را یادآوری کرد.

    به گزارش ایسنا، پیام تبریک حسن روحانی به مناسبت پیروزی تیم ملی فوتبال ایران به این شرح است:

    ایمان داشته باشیم که در روزگار سخت، در بحران‌هایی که ما را می‌فرساید، در اتفاقاتی که ما را اندوهگین می‌کند، این «ایران» است که یادآوری خواهد کرد ما یک ملت‌ایم حتی رنجیده و آزرده؛ به ما یادآوری خواهد کرد که می‌شود دوباره برخاست حتی خسته و خمیده. با تمام وجود قدردان تیم ملی فوتبال ایران هستیم، تیم ملی پرافتخارمان که به ما «معجزه‌ی ایران» را یادآوری کرد. فراتر از نتیجه‌ی بازی یا بازی‌های بعد، پیروزی بزرگ در همین یادآوری است، در هم‌سرنوشتی یک ملت بودن. ما به معجزه‌ی ایران، باور داریم؛ ما همیشه به ایران امید خواهیم داشت.

    همچنین سید حسن خمینی در پیامی با تبریک پیروزی تیم ملی کشورمان مقابل ولز در جام جهانی 2022 نوشت: امروز تیم ملی بی نظیر بود. سالها بود از این تیم چنین بازی دلچسبی ندیده بودیم. جدای از نتیجه و بازی بسیار منطقی و زیبا، توان تیم در پشت سر گذاشتن شکست قبل و خروج از حاشیه هایی که غیرجوانمردانه برای آنها فراهم شده بود، یک کار بزرگ و مردانه بود.

    به گزارش ایسنا، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی بدین شرح است:

    از تیم ملی و بازیکنان بزرگش تنها همین بازی و نتیجه را می توان انتظار داشت. 

    امروز تیم ملی بی نظیر بود. سالها بود از این تیم چنین بازی دلچسبی ندیده بودیم. جدای از نتیجه و بازی بسیار منطقی و زیبا، توان تیم در پشت سر گذاشتن شکست قبل و خروج از حاشیه هایی که غیرجوانمردانه برای آنها فراهم شده بود، یک کار بزرگ و مردانه بود. 

    به کی‌روش و بچه های خوب تیم تبریک می گویم و از همه آنها به سهم خود سپاسگزار هستم و برای آنها آرزوی روزهای بهتری دارم. امروز «ایران واحد و با امید» می‌تواند ما را به فردای بهتری برساند.

    و به قول دوست مان «چقدر خوبیم ما»

    همچنین سخنگوی وزارت خارجه پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ولز را تبریک گفت.

    به گزارش ایسنا، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در توئیتی به مناسبت پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در مقابل ولز نوشت: یک بازی درجه یک، یک نتیجه عالی و دلچسب، همان چیزی که از شیرمردان ملی پوش فوتبال ‌ایران انتظار می رفت.

    ‏دل یک ملت برای موفقیت و سربلندی تیم ملی می تپد.

    ‏برای دیدن یک بازی دلنشین و ان‌شاءالله یک نتیجه شیرین دیگر در بازی بعدی روزشماری می کنیم.

    همچنین رهبر جریان حکمت ملی عراق پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در مقابل ولز را تبریک گفت.

    به گزارش ایسنا،«سید عمار حکیم» رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر در مقابل تیم ملی ولز را تبریک گفت.

    در این پیام آمده است: پیروزی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران بر تیم ولز در جام جهانی که با میزبانی قطر در حال اجراست را تبریک می‌گوییم. امیدواریم دیگر تیم‌های عربی و اسلامی نیز در این جشنواره فوتبالی جهانی نتایج درخشانی را رقم زنند.

    معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان در توییتی پیروزی کشورمان در بازی مقابل ولز را تبریک گفت.

    به گزارش ایسنا،‌علی باقری کنی،‌ معاون سیاسی وزارت امور خارجه ایران روز جمعه در توییتی نوشت:‌ نمایش غرورانگیز تیم ملی با همدلی در میدان، هوشمندی در حمله، هوشیاری در دفاع و زیرکی در ضربه، بر یک ملت به بزرگی و عظمت ایران عزیز مبارک!

    نخست وزیرعراق پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در مقابل ولز را تبریک گفت.

    به گزارش ایسنا، محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق در صفحه توییتر خود نوشت که پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در مقابل تیم ولز را تبریک می گوییم.

    وی همچنین نوشت که برای ایران و تمام برادران و دوستان شرکت کننده در مسابقات آرزوی راه یابی به مراحل حساس جام جهانی را داریم.

    همچنین رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ولز در چارچوب رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را تبریک گفت.

    به گزارش ایسنا، متن پیام تبریک محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

    «بسم الله الرحمن الرحیم

    پیروزی غرورآفرین و نمایش خیره‌کننده جوانان سرافراز تیم ملی فوتبال کشورمان در برابر تیم ملی ولز در جریان رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر موجب شادی و مباهات مردم شریف ایران گردید .

    هم‌صدایی و اتحاد همه اعضای تیم که با همدلی‌ شایسته یک ملت همراه بود این پیروزی درخشان را به ارمغان آورد و بار دیگر به جهانیان ثابت کرد پیوند و یکپارچگی مردم ایران پایان‌ناپذیر است و پرچم مقدس این کشور همواره بر افراشته خواهد ماند.

    ضمن عرض تبریک به یکایک‌ اعضای تیم ملی، مربیان، سرپرستان و به همه هموطنان عزیز، امیدوارم در ادامه رقابت‌ها شاهد موفقیت‌های جوانان عزیزمان باشیم.»