سرمقاله

حرکت اقتصاد روی امواج حرف ‪/‬ ژوبین صفاری

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • آغاز عملیات اجرایی فیبرنوری ایرانسل در ۲۰ شهر جدید
  • سیفی: تامین مالی زنجیره تامین از بهترین ابزار‌ها برای مقابله با ناترازی بانک‌هاست
  • فراخوان جدید طرح پژوهانه همراه اول برای حمایت از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 10606  |  صفحه ۶ | حوادث  |  تاریخ: 24 خرداد 1402
    سارق موتورسیکلت‌های بیمارستانی در شهرری دستگیر شد
    فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق حرفه‌ای که مقابل بیمارستانی در شهرری، موتورسیکلت‌های پارک شده را سرقت می کرد، خبر داد. به گزارش ایرنا، سرهنگ محمد قاسم طرهانی روز سه شنبه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتور سیکلت از مقابل بیمارستان فیروزآبادی در شهرری پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۱۳۱ این فرماندهی قرار گرفت.
    وی افزود: در تحقیقات مشخص شد، متهم با پرسه زنی در مقابل بیمارستان و سواستفاده از شرایط بوجود آمده برای همراهان و بیماران که موتور های خودرا بدون قفل و تجهیزات ایمنی مقابل بیمارستان رها می کنند در فرصتی مناسب اقدام به شکستن قفل سوئیچ موتورسیکلت کرده و سرقت می انجام می دهد.
    این مسئول خاطرنشان کرد: مأموران کلانتری با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی و بررسی دقیق دوربین های مدار بسته، مشخصات ظاهری سارق را بدست می آوردند و در اختیار عوامل گشت قرار می دهند، در نهایت در بیستم خرداد ماه امسال تیم نامحسوس عملیات کلانتری با پوشش دهی آن محل سارق را در کنار موتورهای پارک شده مشاهده می کنند و در یک اقدام واکنش سریع وی را دستگیر و به کلانتری منتقل می کنند.
    فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار داشت: متهم حدوداً ۲۵ ساله دارای چندین فقره سابقه سرقت بود که در ابتدا منکر اتهامات وارده می شد که پس از مواجهه با مستندات و ادله پلیس لب به اعتراف گشود و به بزه انتسابی معترف و در ادامه تحقیقات به سه فقره سرقت معترف شد.
    سرهنگ طرهانی تصریح کرد: متهم پس از شناسایی مالباختگان و تکمیل پرونده در کلانتری به دادسرای شهرری اعزام و سپس با قرار مناسب راهی زندان شد.
    کشف ۱۱پرونده سرقت از باغ های خاورشهر
    فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق حرفه ای باغ ها و مزارع در محدوده خاورشهر خبر داد و گفت: تاکنون ۱۱ مال باخته شناسایی شدند.
    سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت از باغ ها و مزارع کشاورزی در محدوده خاورشهر ، موضوع در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۷۷ خاورشهر قرار گرفت.
    وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه سارق را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.
    این مسئول تصریح کرد: متهم در بازجویی ها به ۱۱ فقره سرقت از مزارع و باغات کشاورزی محدوده خاورشهر اعتراف و پس از تشکیل پرونده به دادسرای خاوران اعزام شد.
    فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه برقراری امنیت پایدار در جامعه نیازمند مشارکت همگانی با پلیس است، از شهروندان خواست: اطلاعات و اخبار خود در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را سریعا از طریق سامانه فوریت های پلیسی ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.