سرمقاله

حرکت اقتصاد روی امواج حرف ‪/‬ ژوبین صفاری

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • آغاز عملیات اجرایی فیبرنوری ایرانسل در ۲۰ شهر جدید
  • سیفی: تامین مالی زنجیره تامین از بهترین ابزار‌ها برای مقابله با ناترازی بانک‌هاست
  • فراخوان جدید طرح پژوهانه همراه اول برای حمایت از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 10633  |  صفحه ۹ | تولید و تجارت  |  تاریخ: 24 خرداد 1402
    برگزاری مراسم تودیع و معارفه سرپرست هتل جهانگردی شمشک
    مراسم تودیع و معارفه سرپرست هتل جهانگردی شمشک با حضور معاون اجرایی هتل ها برگزار شد. به گزارش روابط عمومی گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی، مراسم تودیع و معارفه سرپرست هتل جهانگردی شمشک با حضور دکتر فریبا عباسی معاون اجرایی هتل ها و دکتر عمادالدین امیری مدیر آموزش و استانداردسازی برگزار شد.
    در این مراسم، طی حکمی از سوی مهدی ذوقی مدیرعامل گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی، عزیز کلهر، به عنوان سرپرست هتل جهانگردی شمشک منصوب شد.
    عباسی ضمن تقدیر و تشکر از خدمات عبداله کیاشمشکی مدیر سابق هتل جهانگردی شمشک، لزوم توجه جدی به حفظ و ارتقاء کیفیت خدمات، ایجاد تنوع و نوآوری در خدمات، تقویت انگیزه کارکنان و افزایش مستمر میزان سوددهی را مورد تاکید قرار داد.
    معاون اجرایی هتل ها خاطرنشان کرد: تکریم و حفظ شان مهمانان و گردشگران، در راس امور باشد و باید بیش از همیشه برای تامین رفاه و امکانات این افراد، تلاش کنیم.
    وی بر مایس(MICE) توريسم تاکید کرد و افزود: هرساله ده‌ها، صدها و بلکه هزاران نمايشگاه، همايش، گردهمايی، سمينار، کنفرانس و کنگره پيرامون موضوعات مختلف در سراسر جهان برگزار ميشود، اين مساله به حدی اهميت دارد که اکنون از توريسم کنفرانس‌ها، نشست‌ها و نمايشگاه‌ها يا مايس توريسم (MICE TOURISM) به عنوان يکی از بخش‌های مهم و اصلی صنعت جهانگردی و گردشگری ياد ميشود، لذا با توجه به ظرفیت های فراوان منطقه شمشک، علاوه بر برگزاری رویدادهای ورزشی، این منطقه مستعد برگزاری رویدادهای فرهنگی نیز می باشد که باید به این مهم، توجه فراوان کرد.
    لازم به ذکر است پس از این کیا شمشکی، به عنوان سرپرست داخلی هتل جهانگردی میگون مشغول به خدمت خواهد بود.