سرمقاله

محمدعلی وکیلی / همه از آینده می‌پرسند

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج
  • آغاز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل
  • گام بلند برای جهش تولید با برات الکترونیک/ سککوک ابزار موثر زنجیره تامین مالی
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 107  |  اخبار صفحات روزنامه  |  تاریخ: 05 آذر 1401
    رئیس سازمان بسیج مستضعفین:
    بسیج، پرچمدار گفتمان انقلاب اسلامی است

    رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج، پرچمدار گفتمان انقلاب اسلامی است و تفکر بسیجی در کشور ما حکمراست و ما امروز دارای ملت بسیجی هستیم.

    به گزارش ایسنا، سردارسرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی در سخنرانی پیش از  خطبه های نماز جمعه تهران امروز با تبریک فرارسیدن ایام بسیج گفت: از ابتدای بسیج در سال ۵۸ تا امروز دنیا شاهد افتخارآفرینی فرزندان بسیجی ایران بوده است.

    وی با بیان اینکه امروز در دنیا ما در حال گذر از پیچ تاریخی بزرگ هستیم، گفت:  قدرت از غرب عالم در حال انتقال به شرق عالم است و ایران عزیز در قلب آسیا با گفتمان تمدنی، پرچمدار تولید تمدن نوین اسلامی است‌. پیروزی انقلاب اسلامی هندسه قدرت را در دنیا تغییر داد. امام راحل و ملت بزرگ در پیروزی انقلاب مفهوم قدرت را تغییر دادند.

    سلیمانی تصریح کرد: امروز نظام سلطه و در راس آن امریکا با داشتن قدرت نظامی بالا فاقد توانایی اعمال قدرت در منطقه خارج از امریکا هستند و به همین دلیل امریکا در مسیر فروپاشی قرار گرفته است و علت ان هم این است که تمدن غرب فاقد گفتمان جذاب و مورد استقبال ملت های دنیاست. اخرین گفتمان غرب گفتمان لیبرال دموکراسی بود و این گفتمان فاقد جذابیت برای دنیا شده است. با پیروزی انقلاب یک گفتمان با پرچمداری انقلاب در دنیا انتشار یافت و آن گفتمان انقلاب اسلامی بود.  گفتمانی که مورد استقبال ملت های مسلمان قرار گرفت.

    وی تاکید کرد: فتنه ای که این روزها سازمان سیا و موساد آنرا مدیریت کرد و با به کارگیری همه ظرفیت ها در دنیا و با بکارگیری سازمان های جاسوسی با تمرکز بر اغتشاش در مناطق غربی کشور، خواستند به زعم خود مسیر این گفتمان را مسدود کنند  وتصور می‌کردند با تلاش های مذبوحانه جاسوسی خواهند توانست مسیر یک ملت بزرگ را متوقف کنند را دیدید و همچنین دیدید ملت ایران چگونه مقابل این توطئه ایستاد. فرزندان اسلام با دست خالی و  بدون سلاح در مقابل این توطیه ایستادند و این توطئه شکست خورد.

    وی تاکید کرد: بسیج پرچمدار گفتمان انقلاب اسلامی است و تفکر بسیجی در کشور ما حکمراست و ما امروز دارای ملت بسیجی هستیم. بسبجیان پرچمداران تفکر بسیجی در بین ملت ایران و حاملان ارزشهای انقلاب اسلامی هستند.

    وی در پایان گفت: دنیا باید بداند با وجود مردمی بسیجی و بسیجی فداکار و شکل گیری جبهه مقاومت و  در گام دوم انقلاب، شاهد خلق پیروزی انقلاب  و ساقط شدن رژیم منحوس  کودک کش  اسرائیل خواهد بودیم.