سرمقاله

فیلترینگ؛ قصاص قبل از جنایت! ‪/‬ حجت اله اکبرآبادی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • افتتاح ۱۰۱۵ اُمین سایت 5G ایرانسل توسط وزیر ارتباطات
  • رئیس فراکسیون اشتغال و تولید مجلس نهم و دهم به خبرنگار نبض بورس گفت: پایدارسازی منابع، اولویت اصلی صندوق های بازنشستگی و بیمه ای است
  • تقسیم سود 80 درصدی بابت هر سهم همراه اول
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 10878  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 29 خرداد 1402
    مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر:
    ثبت نام  دو هزار و 880 نفر بوشهری دارای سه فرزند و بیشتر برای دریافت زمین و مسکن
    مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: تا کنون 2 هزار و 880 نفر دارای بیش از سه فرزند در این استان برای دریافت زمین یا واحد مسکونی در قالب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند.
    به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان بوشهر 
    سید محمود دستغیبی در این خصوص اظهار داشت : تاکنون در استان بوشهر ۲هزار و 880 نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 811 نفر تایید نهایی شده‌اند و۹۴۴ نفرهم در انتظاربررسی هستند.
    دستغیبی افزود : در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، خانواده‌های دارای سه فرزند یا بیشتر، به شرط تولد فرزند سوم همزمان و یا پس از زمان تصویب قانون جوانی جمعیت یعنی از ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۰ مشمول دریافت زمین رایگان می‌شوند.
    وی با اشاره به اینکه تامین زمین برای این خانواده‌ها برعهده راه و شهرسازی است، ادامه داد: خانواده‌های مشمول با مراجعه به سامانه نهضت ملی مسکن به نشانی saman.mrud.ir جهت دریافت زمین در شهر مورد تقاضا ثبت نام و نسبت به بارگذاری مدارک دراین سامانه اقدام و اصل مدارک  را به اداره کل راه و شهرسازی محل سکونت خود تحویل نمایند.
    دستغیبی در ادامه بیان کرد : اداره کل راه و شهرسازی پس از پالایش متقاضیان طرح جوانی جمعیت ، به افراد واجد شرایط زمین واگذار می نماید. وی با تاکید بر رایگان بودن قیمت زمین واگذاری اظهار داشت: متقاضی می بایست تنها هزینه آماده سازی زمین را در اقساط ۸ ساله و با دو سال تنفس پرداخت نماید.
    مدیر کل راه وشهرسازی بوشهر اذعان کرد: زمین های واگذارشده در شهر مورد تقاضای متقاضی واجد شرایط و در صورت عدم امکان تامین زمین ، در شهر همجوار واگذار خواهد شد.