سرمقاله

گسترش روابط خارجی ضرورت منافع ملی ‪/‬ کیکاوس پورایوبی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل ویژه روز جهانی ارتباطات
  • افتتاح پروژه‌های ارتباطی ایرانسل با حضور رئیس‌جمهور به مناسبت روز جهانی ارتباطات
  • افتتاح پروژه‌های ارتباطی همراه اول با دستور رییس‌جمهور سایت‌های 5G کشور از مرز ۱۸۰۰ عبور کرد در آستانه روز جهانی ارتباطات، سایت نسل پنجم همراه اول در کتابخانه ملی ایران افتتاح شد تا تعداد سایت‌های 5G کشور از ۱۸۰۰ عبور کند.
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 10952  |  صفحه ۶ | حوادث  |  تاریخ: 30 خرداد 1402
    آماده‌باش هلال احمر در ۱۱ استان برای بارش باران و وزش باد
    سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی برای بارش شدید باران در ۱۱ استان کشور، از آماده‌باش امدادگران و نجاتگران این سازمان خبر داد.
    صادق محمودی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی، گفت: طبق هشدار صادر شده از سوی سازمان هواشناسی، بارش شدید و رگباری باران، از عصر امروز دوشنبه، در ارتفاعات و دامنه جنوبی سیستان و بلوچستان، شرق و شمال هرمزگان و جنوب شرق کرمان رخ خواهد داد. همچنین از ظهر دوشنبه لغایت ظهر سه‌شنبه، در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران، شمال استان مرکزی و قم وزش شدید باد و گرد و غبار پیش‌بینی شده است.
    وی ادامه داد:‌ در روز سه‌شنبه و چهارشنبه نیز در شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بارش شدید و رگباری باران گزارش شده است.
    سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه امدادگران جمعیت هلال احمر در این ۱۱ استان در آماده‌باش قرار دارند، گفت: توصیه‌ها و هشدارهای لازم در این خصوص به امدادگران و نجاتگران ارائه شده و امکانات و تجهیزات لازم نیز در اختیارشان قرار دارد.
    محمودی با بیان اینکه مردم نیز باید مواردی را رعایت کنند، گفت: با توجه به شرایط جوی هوا و شرایط ناپایدار جوی لازم است که مردم عزیز از اتراق و برپایی چادر در حاشیه رودخانه‌ها، ارتفاعات و جنگل‌ها خودداری کنند. حضور در مجاورت مسیل‌ها و رودخانه‌ها و همچنین استقرار در کنار ساختمان‌های نیمه‌کاره و سازه‌های موقت و درختان کهنسال و خشک شده در هنگام وزش باید از دیگر مواردی است که به طوری جدی باید از انجام آن پرهیز شود.