سرمقاله

گسترش روابط خارجی ضرورت منافع ملی ‪/‬ کیکاوس پورایوبی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل ویژه روز جهانی ارتباطات
  • افتتاح پروژه‌های ارتباطی ایرانسل با حضور رئیس‌جمهور به مناسبت روز جهانی ارتباطات
  • افتتاح پروژه‌های ارتباطی همراه اول با دستور رییس‌جمهور سایت‌های 5G کشور از مرز ۱۸۰۰ عبور کرد در آستانه روز جهانی ارتباطات، سایت نسل پنجم همراه اول در کتابخانه ملی ایران افتتاح شد تا تعداد سایت‌های 5G کشور از ۱۸۰۰ عبور کند.
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 10964  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 30 خرداد 1402
    عضو شورای اسلامی شهر کرج :
    صدا و سیمای البرز مجال بیشتری برای تبیین عملکرد مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر کرج فراهم کند
    رییس کمیسیون سلامت،محیط زیست و خدمات شهری گفت: جلسات علنی ، کمیسیون های تخصصی و اقدامات مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر توسط صدا و سیمای البرز به اندازه نقد یا پردازش چالش ها منعکس نمی شود.
    جواد چپردار در جلسه رسمی یکصد و دوازده شورای شهر در خصوص درخواست کمیسیون فرهنگی در راستای تولید برنامه های مشارکتی و پخش از طریق صدا و سیمای استان البرز اظهارداشت: انعکاس گزارش عملکرد و پخش جلسات علنی ، کمیسیون های تخصصی و اقدامات مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر جز تکالیف صدا و سیما جمهوری اسلامی است که به رغم درخواست های مکرر در طول قریب به ۲ سال از عمر شورای ششم این مهم به شایستگی و در حد انتظار محقق نگردیده است.
    وی بیان کرد: در حالی که سایر شبکه های استانی کشور به ویژه در پخش اخبار شورای اسلامی شهر و شهرداری تهران این رویه کاملا با سبک و سیاق صدا و سیمای البرز که حتی مجال بیشتری دارد، متفاوت و البته در نوع خود متمایز است.
    چپردار اذعان کرد: بخشی از جهاد تبیین در عملکرد مدیریت شهری که مقام معظم رهبری نیز به تحقق آن توصیه فرمودند در عهده شورا و مدیریت شهریست که باید از سوی ما اهتمام بیشتری گردد، ولیکن با وجود پتانسیل های بالقوه صدا و سیما، تکالیف مقرر سازمانی و درخواست مکرری که ما داشته ایم هنوز به این تعامل نرسیده ایم.
    وی تصریح کرد: اینکه صدا و سیمای البرز برای جذب مخاطب بیشتر به برنامه های نقادانه و چالشی در حوزه مدیریت شهری تعلق خاطر بیشتری دارد در مرور گزارش عملکرد آن سازمان به روشنی عیان است.
    عضو شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: بی تردید ما بعنوان مدیریت شهری یا منتخب مردم فهیم خود را موظف پاسخگویی، حل مشکلات شهری و نظارتی این کلان شهر میدانیم و نقد و نظر ایشان در برنامه های جاری و پیش رو را پذیرا،بهره مند و همواره قدردان این محبت هستیم ولیکن انتظار داریم صدا و سیما نیز برای گزارش مشروح عملکرد و جهاد تبیین بیش از حداقل های جاری وقت و امکان در اختیار شورای اسلامی شهر،مدیریت شهری و فرزندان انقلاب قرار دهد.
    چپردار افزود:،در این خصوص گفتنی ها زیاد است،مهم اصلاح رویه های غلط و تعامل حداکثری نیروهای انقلاب است.
    رییس کمیسیون سلامت،محیط زیست و خدمات شهری تصریح کرد: به هر حال اعضای شورای اسلامی درخواست و آمادگی آن را دارند که برای تشریح عملکرد حوزه های تخصصی و مدیریت شهری از منظر و دوربین رسمی صدا و سیما با مردم فهیم کلان شهر کرج و استان سرافراز البرز گفتگو نمایند.