سرمقاله

موقعیت‌شناسی کنونی اصلاح‌طلبان / محمدعلی وکیلی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • آمادگی ایرانسل برای همکاری با استارتاپ‌ها در حوزه هوش مصنوعی
  • برگزاری رویداد ایران‌هلث با حمایت همراه اول نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث با حمایت همراه اول به عنوان نخستین اپراتور سلامت کشور، برگزار می‌شود.
  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل ویژه روز جهانی ارتباطات
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 12000  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 17 تیر 1402
    در سه ماهه اول سال صورت گرفت
    برگزاری 1825 ملاقات مردمی در شرکت گاز استان مازندران
    در راستای تحقق برنامه های حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع از ابتدای سال جاری یک هزار و 825 مورد ملاقات مردمی با مدیرعامل و مدیران شرکت گاز استان مازندران برگزار شده است.
    به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران، قاسم مایلی رستمی مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان این که سه ماهه اول سال جاری یک هزار و 825 مورد ملاقات مردمی در شرکت گاز مازندران صورت گرفته است، اظهار کرد: از این تعداد، یک هزار و 640 ملاقات در سطح ادارات گازرسانی، 155 ملاقات در اداره مرکزی و30 ملاقات در سفرهای استاندار در شهرستان ها بوده است.
    مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران با بیان این که تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات آنان، یکی از سیاست‌های اساسی شرکت ملی گاز ایران است، تصریح کرد: در همین راستا به منظور تسهیل در امور هم استانی ها، ملاقات‌های عمومی به صورت منظم در روزهای سه شنبه هر هفته و در سطح مدیرعامل و مدیران شرکت گاز استان و روسای ادارات برگزار می‌شود.
    مایلی رستمی اضافه کرد: همچنین برای رفاه حال سایر هم‌استانی‌های عزیز، ملاقات‌های مردمی بصورت میز خدمت در نماز جمعه های سراسر استان نیز دایر است.
    مدیرعامل شرکت گاز مازندران اظهار داشت: همچنین برای تسریع در رسیدگی به مطالبات مردمی، کارشناسان و مشاوران شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در ساعات اداری روزهای شنبه تا چهارشنبه، به صورت حضوری و تلفنی پاسخگوی مردم استان هستند.
    وی با اشاره به اینکه نظرات مردمی و ارائه پیشنهادات سازنده هر زمان راهگشای ارائه خدمات بهتر به مردم می باشد، افزود: لذا کانال های ارتباطی شامل: سایت شرکت، بخش نظرسنجی و ارائه پیشنهادات و تلفن گویای روابط عمومی به شماره تماس 01133204280 آماده دریافت نظرات مردمی می باشد.