سرمقاله

موقعیت‌شناسی کنونی اصلاح‌طلبان / محمدعلی وکیلی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • آغاز عملیات اجرایی فیبرنوری ایرانسل در ۲۰ شهر جدید
  • سیفی: تامین مالی زنجیره تامین از بهترین ابزار‌ها برای مقابله با ناترازی بانک‌هاست
  • فراخوان جدید طرح پژوهانه همراه اول برای حمایت از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 12001  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 17 تیر 1402
    معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن گلستان عنوان کرد
    تحقق سهم ۱۴ هزار واحدی طرح نهضت ملی مسکن در استان گلستان
    معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان در جلسه شورای مسکن استان که به ریاست استاندار گلستان برگزار شد گفت: سهم استان گلستان در دو سال اول اجرای طرح نهضت ملی مسکن، ساخت ۱۴ هزار واحد مسکونی روستایی بوده که برای همه متقاضیان تشکیل پرونده شده و به بانکهای عامل پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ساخت مسکن روستایی معرفی شده اند که از این تعداد ۱۲ هزار و ۵۰۰ متقاضی موفق به عقد قرارداد با بانک‌ها شده اند و ۶ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نیز هم اکنون در مرحله سفت‌کاری است.
    خسروی با اشاره به احداث مسکن حمایتی در روستاها برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی گفت: با توجه به اینکه مددجویان علاوه بر تسهیلات قرض‌الحسنه ۲۰۰ میلیون تومانی، از کمک‌های بلاعوض ۵۰ تا ۱۵۰ میلیون تومانی هم برخوردار هستند، لازم است تسریع در عقد قرارداد بانکی آنان با توجه به مدت زمان باقی مانده از اجرای این طرح در دستور کار قرار گیرد.
    وی با تشکر از پیگیری ها و حمایت‌های استاندار محترم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سال دوم گفت؛ بعضاً مشکلاتی در حوزه بانک‌ها در پرداخت اقساط به متقاضیان مسکن روستایی وجود دارد که سبب کندی در روند ساخت و سازها گردیده که امیدواریم با مصوبات شورای مسکن استان و دستور استاندار محترم مرتفع گردد.
    وی بیان کرد: مقدمات اجرای طرح نهضت ملی مسکن روستایی برای سال سوم در حال کارسازی است. مهندس خسروی با اشاره به اجرای تعدادی از پروژه های طرح نهضت ملی در شهرهای استان گفت: خوشبختانه پروانه ساخت پروژه ۲۱۰ واحدی شهرستان گنبدکاووس و ۸۷۰ واحدی شهرستان گرگان در سایت آرامش اخذ شده و بزودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.