سرمقاله

موقعیت‌شناسی کنونی اصلاح‌طلبان / محمدعلی وکیلی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • آمادگی ایرانسل برای همکاری با استارتاپ‌ها در حوزه هوش مصنوعی
  • برگزاری رویداد ایران‌هلث با حمایت همراه اول نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث با حمایت همراه اول به عنوان نخستین اپراتور سلامت کشور، برگزار می‌شود.
  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل ویژه روز جهانی ارتباطات
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 12021  |  صفحه آخر  |  تاریخ: 17 تیر 1402
    هدفون Ear 2 ناتینگ در رنگ مشکی معرفی شد
    ناتینگ ایر ۲ که جدیدترین مدل هدفون‌های ناتینگ به حساب می‌آید، تا به امروز سفید رنگ بود اما حالا شاهد معرفی رنگ مشکی آن هستیم
    امروز و بعد از گذشت دو سال از رونمایی هدفون Ear 1 توسط کمپانی ناتینگ، شاهد معرفی نسخه دوم این محصول در رنگ مشکی هستیم. البته باید بگوییم که نسل دوم این هدفون از ماه مارچ در بازار موجود بود، اما حالا شاهد ارائه رنگ سیاه آن هستیم.
    در حال حاضر تنها تعداد محدودی از هدفون Ear (2) در رنگ مشکی توسط وب سایت ناتینگ قابل سفارش است؛ اما موج عرضه گسترده آن طی چند هفته آتی به صورت رسمی آغاز خواهد شد. اگر همین حالا شانس خرید این محصول را از دست داده‌اید، می‌توانید تا ۲۱ چولای (مصادف با ۳۰ تیر) برای موج دوم عرضه آن منتظر بمانید. مانند نسخه سفید رنگ، این هدفون هم با قیمت ۱۵۰ دلاری همراه خواهد بود.
    در کنار اضافه شدن رنگ سیاه، شاهد ارائه قابلیت‌های جدیدی نیز هستیم. به عنوان مهم‌ترین ویژگی، می‌توان به اکولایزر پیشرفته اشاره کرد که به گفته مسئولان کمپانی Nothing، پیشرفته‌ترین اکولایزری است که برای هدفون‌های بی‌سیم طراحی و توسعه یافته است.
    اگر از جمله علاقمندان به موسیقی هستید که می‌خواهید صدای به گوش رسیده از موزیک‌ها را تا حد ممکن شخصی‌سازی کنید، امکانات و تنظیمات پیشرفته اکولایزر هدفون Ear 2 این کار را برای شما بسیار راحت کرده است. به این ترتیب شما نه تنها امکان شخصی‌سازی را دارا خواهید بود، بلکه می‌توانید تغییرات اعمال شده را در لحظه شنیده و پروفایل‌های مختلفی را برای خود ذخیره کنید. توسعه‌دهندگان کمانی ناتینگ همچنین امکان به اشتراک‌گذاری تنظیمات پیشرفته اکولایزر از طریق QR Code با دیگران را نیز فراهم کرده‌اند.
    شایان ذکر است که اکولایزر استاندارد در نظر گرفته شده برای استفاده روزمره کاربران کاملا مناسب خواهد بود. در پایان بد نیست بدانید مسئولان Nothing اعلام کرده‌اند که قابلیت کاهش نویز به زودی به هدفون Ear stick اضافه خواهد شد که سورپرایزی دیگر از این شرکت به حساب می‌آید.