سرمقاله

آقای رئیس جمهور! وزیر فعلی ورزش جای دفاع ندارد ‪/‬ حجت اله اکبرآبادی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • آمادگی ایرانسل برای همکاری با استارتاپ‌ها در حوزه هوش مصنوعی
  • برگزاری رویداد ایران‌هلث با حمایت همراه اول نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث با حمایت همراه اول به عنوان نخستین اپراتور سلامت کشور، برگزار می‌شود.
  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل ویژه روز جهانی ارتباطات
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 12911  |  صفحه ۱  |  تاریخ: 02 مرداد 1402
    سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها:
    بررسی برنامه های ستاد اربعین حسینی برای تسهیل اعزام زائران در کمیسیون امور داخلی
    سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با اشاره به گزارش ستاد اربعین حسینی تاکید کرد: خدمات هوایی برای اعزام زائران اربعین حسینی از ۲۷ مرداد ماه آغاز شده و ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس در ایام اربعین در اختیار زوار قرار خواهد گرفت.
    ولی الله بیاتی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون برنامه ستاد اربعین حسینی مورد بررسی قرار گرفت. مسئولین کمیته ستاد اربعین گزارشی از عملکرد خود به کمیسیون ارائه کردند. بر اساس این گزارش برنامه ریزی برای صدور گذرنامه زیارتی با مبلغ ۵۰ هزار تومان ظرف مدت ۲۴ ساعت صورت گرفته است.
    وی در ادامه اظهار کرد: از طرف دیگر به منظور سرعت در خدمات رسانی گیت‌های مرزی در خاک عراق افزایش پیدا خواهد کرد و برای تسهیل حمل و نقل زائران نیز برنامه ریزی شده تا ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس در ایام اربعین در اختیار زوار قرار گیرد.
    سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تصریح کرد: همچنین ارائه خدمات هوایی برای اعزام زائران حسینی از ۲۷ مرداد آغاز و تا ۲۰ شهریور ادامه خواهد داشت. بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته ۸۵ درصد پرواز ها به نجف و ۱۵ درصد به بغداد انجام خواهد شد.
    وی در ادامه تاکید کرد: از سوی دیگر بر اساس برنامه ریزی انجام شده، در داخل کشور عراق ۲۰ دفتر و ۵۰ نمایندگی به مدت دو هفته به صورت شبانه روزی به زوار خدمات ارائه خواهند داد. جمعیت هلال احمر نیز با برپایی ۲۳۴ مرکز درمانی در عراق با ۴۰۰۰ نفر کادر درمانی، ۱۰۰ دستگاه آمبولانس و ۳ بیمارستان صحرایی با ۴۵۰۱ خودروی امدادی و ۹ بالگرد به زوار حسینی خدمات رسانی خواهد کرد.