سرمقاله

خطر ارتدوکس‌های صهیونیست در اسرائیل ‪/‬ جلال خوش‌چهره

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • آغاز عملیات اجرایی فیبرنوری ایرانسل در ۲۰ شهر جدید
  • سیفی: تامین مالی زنجیره تامین از بهترین ابزار‌ها برای مقابله با ناترازی بانک‌هاست
  • فراخوان جدید طرح پژوهانه همراه اول برای حمایت از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 13086  |  صفحه ۵ | جهان ورزش  |  تاریخ: 04 مرداد 1402
    مجمع فدراسیون دوومیدانی استعفای صیامی را پذیرفت
    مجمع فوق‌العاده فدراسیون دوومیدانی امروز برگزار شد که در آن با استعفای «هاشم صیامی» موافقت شد. به گزارش ایرنا، مجمع فوق‌العاده فدراسیون دوومیدانی روز سه‌شنبه بدون دعوت از هاشم صیامی و با حضور ٣٤ نفر از اعضای مجمع برگزار شد.
    در این مجمع آرش فرهادیان سرپرست اداره کل امور مشترک فدراسیون‌ها گفت: براساس اساسنامه، پذیرش استعفای صبامی براساس رای همه اعضای مجمع است و ٤٤ نفر اعضای کل مجمع هستند و الان ٣٤ نفر در سالن هستند و حد نصاب ٣٠ نفر است و اکثریت مطلق آرا ١٨ رای است. در ابتدا رای‌گیری می‌کنیم تا مشخص شود که رای‌گیری درباره استعفای هاشم صیامی را کتبی یا شفاهی انجام دهیم.
    پس از اظهارات فرهادیان و موافقت اعضای مجمع، رای‌گیری در خصوص استعفای صیامی به صورت شفاهی انجام شد.
    اعضای مجمع فوق‌العاده فدراسیون دوومیدانی با ۳۳ رای موافق و یک رای مخالف استعفای صیامی را از ریاست این فدراسیون پذیرفتند.
    هاشم صیامی ۱۷ اردیبهشت‌ماه به دلیل حاشیه‌های ایجاد شده در مسابقات دوی استقامت استان فارس و هنجارشکنی در جریان مسابقات از سمت خود استعفا کرده بود.
    همچنین سیدمحمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در مجمع فوق‌العاده فدراسیون دوومیدانی گفت: مطمئنم امروز هر تصمیمی گرفته شود بدون در نظر گرفتن اسامی و با رعایت جایگاه و حقوق این رشته بوده و هر فردی به عنوان خادم باشد می‌داند این رشته در قیاس با خیلی رشته‌ها جایگاه والایی دارد و به همین علت مسئولیت مهمی خواهد داشت.
    وی افزود: می‌خواستم این حرف‌ها را بعد از رای‌گیری مطرح کنم اما متاسفانه اتفاقی در این رشته در یکی از اعزام‌ها رخ داد و کاری به حواشی شیراز ندارم. تاکنون نشنیدم ورزشکاران ما خطا کنند و آنها سرمایه‌های ما هستند و باید تلاش کنیم تا این رشته ورزشی پر از توفیقات باشد.
    پولادگر ادامه داد: همه باید برای موفقیت تلاش کنیم اما مدال‌های بدست آمده در این رشته از سوی نمایندگان کشورمان با توجه گستردگی مدال‌ها و میزان سرمایه‌گذاری، خیلی کم است و باید این مدال‌ها و موفقیت بیشتر شود.
    افشین داوری در انتهای مجمع مصوبه تدوین آیین‌نامه کمیسیون‌های سه‌گانه را گرفت.