سرمقاله

کشوری برای همه ‪/‬ ژوبین صفاری

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • برگزاری رویداد ایران‌هلث با حمایت همراه اول نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث با حمایت همراه اول به عنوان نخستین اپراتور سلامت کشور، برگزار می‌شود.
  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل ویژه روز جهانی ارتباطات
  • افتتاح پروژه‌های ارتباطی ایرانسل با حضور رئیس‌جمهور به مناسبت روز جهانی ارتباطات
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 13463  |  صفحه آخر  |  تاریخ: 15 مرداد 1402
    کتاب «فناوری نوین آموزش فوتبال پایه» منتشر شد
    کتاب «فناوری نوین آموزش فوتبال پایه» نوشته مجید جلالی توسط انتشارات علیسان منتشر و راهی بازار نشر شد. به گزارش مهر، کتاب «فناوری نوین آموزش فوتبال پایه» نوشته مجید جلالی به تازگی توسط انتشارات علیسان منتشر و روانه بازار نشر شده است. این کتاب مرجع نظام هماهنگ آموزش فوتبال پایه به عنوان کتاب اول U_7 است.
    نویسنده در بخشی از مقدمه این کتاب می‌گوید:
    علوم مربیگری به تنهایی قادر نیست موجب پیشرفت بازیکنان شود؛ بلکه روش‌های تمرینی با طراحی‌های متفاوت باعث پیشرفت مرحله به مرحله نونهالان و جوانان می‌شود. از همه مهمتر اینکه بدانیم باید آموزش هر بخش از فوتبال را در چه سنی با بچه‌ها شروع کرد. در این بخش، تقسیم بندی مهمترین رکن نظام آموزشی هماهنگ است.
    سرانجام حاصل تمام تحقیقات بررسی‌ها و مشاهدات، مجموعه دوازده جلدی کتاب شد. در این مجموعه کتاب‌ها برای هر رده سنی، یک کتاب مجزا در نظر گرفته شده است و هر کتاب شامل تمام جنبه‌های تربیتی و آموزشی است. مهم‌ترین خصوصیت این مجموعه، پیوستگی هر کتاب با کتاب بعدی است به طوری که پایان هر کتاب، شروع کتاب بعدی است. یعنی پایان کتاب اول مربوط به بازیکنان زیر هفت سال است؛ در صورتیکه بازیکنان به تمامی هدف‌های رفتاری کتاب اول دست پیدا کنند، می‌توانند وارد مرحله آموزشی کتاب دوم که مربوط به زیر هشت سال است شوند.