سرمقاله

بحران ارتباط در مدیریت کشور ‪/‬ ژوبین صفاری

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج
  • آغاز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل
  • گام بلند برای جهش تولید با برات الکترونیک/ سککوک ابزار موثر زنجیره تامین مالی
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 1348  |  صفحه ۱۲ | فرهنگ و هنر  |  تاریخ: 22 آذر 1401
    کتاب تصویری «آقا خرسه نمی‌تواند صبر کند» برای بچه‌ها منتشر شد
    کتاب «آقا خرسه نمی‌تواند صبر کند» نوشته کارما ویلسون با ترجمه نازنین سود علیزاده توسط انتشارات سیمای شرق منتشر شد. به گزارش مهر، کتاب «آقا خرسه نمی‌تواند صبر کند» نوشته کارما ویلسون با ترجمه نازنین سودعلیزاده یک کتاب تصویری درباره دوستی، صبر و هیجان است که برای «گروه سنی ب» در قالب کتاب‌های زرافه توسط انتشارات سیمای شرق منتشر شده است.
    هیجان، صبر و تحمل و در ادامه آن بی‌حوصلگی یک احساس مشترک است درواقع صبر ممکن است یک ویژگی و فضیلت باشد اما انتظار بسیار سخت است به ویژه برای کودکان! خرسی (شخصیت اصلی کتاب) در این داستان تمام تلاش خود را می‌کند تا همراه با دوستانش برای خرگوش جشن تولد بگیرند و او را شگفت‌زده کنند اما با عجله کردنش باعث ایجاد اتفاقاتی می‌شود. این داستان سعی دارد تا به طور غیرمستقیم مفهوم صبر و تحمل را به کودکان بیاموزد و علاوه بر آن به اهمیت دوستی، همکاری و حمایت از یکدیگر اشاره کند.
    کارما ویلسون نویسنده این کتاب در ۲۷ سالگی متوجه شد که هنوز مانند زمانی که خودش کودک بود، عاشق کتاب‌های مصور و رمان‌های نوجوانان است. او که خود مادر سه فرزند خردسال بود، می‌دانست یک کتاب خوب برای همه سرگرمی است اما بسیاری از کتاب‌ها آن چیزی نبودند که فرزندانش می‌خواستند. به همین دلیل تصمیم گرفت تا خودش داستان بنویسد. از آن زمان تاکنون کتاب‌های متعددی از او چاپ و منتشر شده، جوایز گوناگونی دریافت کرده‌، به ده‌ها زبان ترجمه شده و برخی جزو فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار گرفته‌اند.
    جین چاپمن که تصویرگر این کتاب با نزدیک به ۳۰ سال سابقه فعالیت در این حوزه کتاب‌های متعدد و پرفروشی را در کارنامه کاری خود دارد.
    از نازنین سودعلیزاده نیز که ترجمه این اثر را برعهده داشته، کتاب‌های دیگری مانند «چطور از دست یک هیولا خلاص شویم» و «همه آدم‌ها زیبا هستند» در قالب مجموعه کتاب‌های زرافه منتشر شده است.