سرمقاله

تلخ و شیرین روابط با چین ‪/‬ جلال خوش‌چهره

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • آمادگی ایرانسل برای همکاری با استارتاپ‌ها در حوزه هوش مصنوعی
  • برگزاری رویداد ایران‌هلث با حمایت همراه اول نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث با حمایت همراه اول به عنوان نخستین اپراتور سلامت کشور، برگزار می‌شود.
  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل ویژه روز جهانی ارتباطات
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 1431  |  صفحه آخر  |  تاریخ: 23 آذر 1401
    مشخصات فنی وان پلاس 11R بار دیگر فاش شد
    همراه با مشخصات فنی این گوشی، تصاویری از دوربین و اسلایدر هشدار آن نیز در دسترس قرار گرفت. مشخصات فنی نسخه میان‌رده سری وان پلاس 11 که احتمالا وان پلاس 11R نام خواهد داشت امروز بار دیگر فاش شد. قبلا نیز در ماه سپتامبر میلادی سال جاری بخشی از مشخصات فنی این گوشی از طرف منبع متفاوتی در دسترس قرار گرفته بود. با توجه به این که اطلاعات منتشر شده توسط این دو گزارش مشابه می‌باشد، می‌توان به درستی مشخصات فنی اعلام شده تا حدودی اطمینان پیدا کرد.
    به همراه لیست مشخصات فنی وان پلاس 11R، تصاویر جدیدی از دوربین و اسلایدر هشدار این گوشی به اشتراک گذاشته شده این پنل پشتی این گوشی را از زاویه متفاوتی نشان می‌دهد. شایان ذکر است که این تصاویر با تصاویری که چند روز پیش از وان پلاس 11R منتشر شده بود، مطابقت دارد. همانطور که در تصاویر مشخص است، پنل پشتی وان پلاس 11R میزبان سه دوربین است که به صورت مربعی‌شکل در کنار همه قرار گرفته‌اند. خبر خوب برای کاربران این است که اسلایدر هشدار سرانجام به سری وان پلاس 11 باز خواهد گشت.
    براساس این گزارش، وان پلاس 11R از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک بهره خواهد برد که انرژی موردنیاز آن توسط باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی تامین خواهد شد. نمایشگر این گوشی از رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی خواهد کرد و ‌میزبان سنسور اثر انگشت نیز خواهد بود. حافظه رم وان پلاس 11R از نوع LPDDR5 خواهد بود که هنوز حجم آن مشخص نشده است. پنل پشتی این گوشی میزبان دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور IMX766 سونی، لنز فوق عریض 13 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو و یا تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی خواهد بود. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین 16 مگاپیکسلی خواهد بود.
    درنهایت باید اشاره کرد که گزارش قبلی ادعا کرده بود وان پلاس 11R در دو کانفیگ حافظه رم 8 و 16 گیگابایتی و دو مدل حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی روانه بازار خواهد شد. به علاوه، سرعت شارژ آن برابر با 100 وات اعلام شده بود که با سرعت شارژ ثبت شده وان پلاس 11 در لیست FCC یکسان است. با توجه به این که گزارش‌های زیادی پیرامون سری وان پلاس 11 در چند وقت اخیر منتشر شده است، می‌توان انتظار داشت که این سری پرچمدار به زودی معرفی شود.