سرمقاله

شوالیه‌های شمع خاموش‌ کن!

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام جزییات بسته‌های رومینگی همراه اول ویژه عرفه تا اربعین بسته‌های رومینگ همراه اول ویژه ایام عرفه تا اربعین، برای استفاده در کشور عراق اعلام شد.
  • فعال‌سازی بسته اینترنت رایگان ایرانسل ویژه انتخابات
  • تماشا و پیش‌بینی مسابقات یورو ۲۰۲۴ از لنز ایرانسل
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 15764  |  صفحه آخر  |  تاریخ: 03 مهر 1402
    مهلت ارسال اثر به چهل‌ویکمین جایزه کتاب سال تمدید شد
    دبیرخانه جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد مهلت ارسال اثر به چهل‌ویکمین دوره این‌رویداد تا شنبه ۱۵ مهر تمدید شد.
    به گزارش مهر، دبیرخانه چهل‌ویکمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران با تمدید مهلت ارسال اثر به این دوره از جایزه، از ناشران، پژوهشگران، محققان، مؤلفان، مترجمان و مصححان دعوت کرد با ثبت‌نام در تارنمای اینترنتی ketabsal.ketab.ir کتاب یا کتاب‌های پیشنهادی خود را تا شنبه ۱۵ مهر به دبیرخانه این جایزه ارسال کنند.
    چهل‌ویکمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران با هدف شناسایی و معرفی کتاب‌های برتر، کمک به اعتلای سطح دانش و فرهنگ مکتوب جامعه اسلامی، حفظ استقلال و هویت فرهنگی و حمایت و تشویق پدیدآورندگان متعهد و متخصص، بهمن برگزار می‌شود.
    بر اساس این فراخوان، کتاب‌های ارسالی باید دارای برگه اعلام وصول بوده و برای نخستین‌بار در سال ۱۴۰۱ منتشر شده باشند.
    همچنین کتاب‌های ارسالی نباید درسی و عکس‌برداری شده باشند. لازم به ذکر است، کتاب‌های داستان کوتاه، داستان بلند و رمان بزرگسال، پژوهش و نقد ادبی (تألیف)، مستندنگاری، شعر بزرگسال و شعر کودک و نوجوان به دلیل همپوشانی با «جایزه جلال آل احمد» و «جشنواره بین‌المللی شعر فجر» در جایزه کتاب سال داوری و بررسی نمی‌شوند.