سرمقاله

حرکت‌های آونگی! / محمدعلی وکیلی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • فراخوان ایرانسل برای حمایت از طرح‌های پژوهشی دانشگاهی
  • برگزاری دوازدهمین كارگاه بین‌المللی تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول
  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 16370  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 15 مهر 1402
    بازدید استاندار از روند اجرای پروژه های خط و پست برق ۱۳۲ کیلوولت فوق توزیع شهرستان صیدون
    استاندار خوزستان به همراه نماینده مردم ایذه، باغملک، صیدون و دزپارت در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل و مدیران شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از روند احداث خط و پست برق فوق توزیع شهرستان صیدون بازدید کردند. این بازدید با هدف تسریع در روند اجرای این پروژه با توجه به اهمیتی که در تامین برق بخش خانگی و سایر مصارف شهرستان در آینده خواهد داشت، انجام گرفته است.
    محمود دشت‌بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در این بازدید با اشاره به عبور موفق از پیک مصرف تابستان ۱۴۰۲، تصریح کرد: پست و خط برق فوق توزیع صیدون با اعتبار اولیه بیش از ۵ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال کلنگ زنی شده و در حال حاضر در مجموع حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
    وی تصریح کرد: پست برق فوق توزیع صیدون یک پست موبیل ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت به ظرفیت ۱۵ مگاولت آمپر خواهد بود که از طریق یک خط دو مداره به طول ۳۸ کیلومتر از پست ۴۰۰ کیلوولت باغملک برق‌دار خواهد شد.
    به گفته دشت‌بزرگ، تسریع در روند اجرای این پروژه که نقشی پررنگ و زیرساختی در توسعه منطقه خواهد داشت، نیازمند تامین اعتبارات و نقدینگی لازم است.
    وی اضافه کرد: تمام تلاشمان این است که پست و خط برق فوق توزیع صیدون در کمترین زمان ممکن مورد بهره‌برداری قرار بگیرد و این اقدام نیازمند تعامل و همکاری در تامین اعتبارات و نقدینگی مورد نیاز است.
    گفتی است علاوه بر بازدید از پروژه در حال احداث پست برق فوق توزیع صیدون، محمود دشت‌بزرگ و مدیران شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در جلسه شورای اداری شهرستان باغملک که با حضور علی‌اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان و عبدالله ایزدپناه نماینده مردم شهرستان‌های ایذه، باغملک، صیدون و دزپارت و مدیران دستگاه‌های اجرایی تشکیل شد، شرکت و توضیحات لازم در خصوص پروژه‌های برقی فوق توزیع منطقه را ارائه کردند.