سرمقاله

حرکت‌های آونگی! / محمدعلی وکیلی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • فراخوان ایرانسل برای حمایت از طرح‌های پژوهشی دانشگاهی
  • برگزاری دوازدهمین كارگاه بین‌المللی تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول
  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 16403  |  صفحه ۱۲ |   |  تاریخ: 15 مهر 1402
    هر سه مدل سری گلکسی اس ۲۴ احتمالا به یکی از ویژگی‌های اصلی آیفون ۱۵ پرو مجهز می‌شوند!
    افشاگری شناخته‌شده ادعا کرده که تمامی اعضای خانواده گلکسی اس ۲۴ از فریم تیتانیومی بهره خواهند برد. در حالی که هنوز چندین ماه تا معرفی و عرضه نسل جدید سری پرچمدار سامسونگ زمان باقی مانده است، گزارش‌های متعددی پیرامون سری گلکسی اس ۲۴ منتشر شده که بخشی بزرگی از مشخصات فنی آن را فاش کرده‌اند. حالا به تازگی یک شایعه جدید در اختیار کاربران قرار گرفته که می‌تواند باعث خوشحالی طرفداران سامسونگ شود.
    افشاگری شناخته‌شده به نام Revegnus با به اشتراک‌گذاری توییتی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) ادعا کرده که ویژگی فریم تیتانیومی تنها در اختیار نسخه اولترا سری گلکسی اس ۲۴ نخواهد بود. در واقع، هر سه مدل سری پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی اس ۲۴، گلکسی اس ۲۴ پلاس و گلکسی اس ۲۴ اولترا به فریم تیاتینومی مجهز خواهند شد.
    این افشاگر در ادامه گزارش خود اذعان داشته که سامسونگ قصد دارد به کمک خط تولید اختصاصی خود، فریم تیتانیومی گلکسی اس ۲۴ را در کشور ویتنام توسعه دهد. از سوی دیگر، فریم تیتانیومی گلکسی اس ۲۴ پلاس و گلکسی اس ۲۴ اولترا توسط شرکت‌های شخص ثالث ساخته خواهد شد.
    شایان ذکر است که یک افشاگر دیگر به نام Ice Universe این ادعا را رد کرده و اعلام داشته است که تنها گلکسی اس ۲۴ اولترا از فریم تیتانیومی استفاده خواهد کرد. قبلا نیز برخی از گزارش‌ها اذعان کرده بودند که نسخه اولترا سری گلکسی اس ۲۴ به این ویژگی مهم مجهز خواهد شد.
    گزارش افشاگر Revegnus مقداری عجیب است و نمی‌توان چندان به درستی آن اعتماد کرد چرا که تیتانیوم فلزی پرمیوم است و از قیمت بسیار بالاتری در مقایسه با آلومینیوم و فولاد ضدزنگ بهره می‌برد. در صورت تجهیز نسخه استاندارد سری گلکسی اس ۲۴ به فریم تیتانیومی، باید منتظر افزایش قیمتی این گوشی باشیم. در واقع، هزینه اضافی ساخت فریم تیتانیومی توسط خریدار پرداخت می‌شود.
    البته ناگفته نماند که هنوز امکان دارد سامسونگ در گلکسی اس ۲۴ پلاس از فریم تیتانیومی استفاده کند. تجهیز گلکسی اس ۲۴ اولترا به فریم تیتانیومی نیز بسیار محتمل است چرا که رقبای اصلی این گوشی یعنی آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس در حال حاضر با این فلز همراه شده‌اند. سری گلکسی اس ۲۴ احتمالا در ماه‌های ژانویه و یا فوریه سال ۲۰۲۴ معرفی خواهد شد.