سرمقاله

حرکت‌های آونگی! / محمدعلی وکیلی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • فراخوان ایرانسل برای حمایت از طرح‌های پژوهشی دانشگاهی
  • برگزاری دوازدهمین كارگاه بین‌المللی تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول
  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 16404  |  صفحه ۱۲ |   |  تاریخ: 15 مهر 1402
    معرفی هوندا پاسپورت ۲۰۲۴ با ارتقاء توانایی‌های آفرود
    هوندا برای پاسپورت مدل ۲۰۲۴، توانایی‌های آفرود مدل تریل‌اسپرت را ارتقاء داده و تیپ پرچم‌دار جدیدی بنام بلک ادیشن را ارائه کرده است. هوندا شاسی‌بلند پاسپورت را با به‌روزرسانی‌هایی برای مدل ۲۰۲۴ معرفی کرده است. یکی از این به‌روزرسانی‌ها، ارتقاء نسخهٔ آفرودی تریل‌اسپرت است. در این مدل، سیستم تعلیق با تغییراتی در نرخ فنرها، تنظیم سوپاپ کمک‌فنرها و ارتقاء آنتی‌رول بارها اصلاح شده است. علاوه بر این، لاستیک‌های جنرال گربر A/T هم جایگزین نمونه‌های فایراستون قبلی شده‌اند. به گفتهٔ هوندا، این لاستیک‌ها که روی رینگ‌های ۱۸ اینچی قرار می‌گیرند، کشش بهتری در آفرود دارند و روی آسفالت هم ساکت‌تر هستند.
    برای پاسپورت تریل‌اسپرت مدل ۲۰۲۴ یک رنگ آبی آسمانی جدید ارائه شده و کابین آن با دوخت نارنجی‌رنگ روی فرمان، پانل درها و صندلی‌ها به همراه نشان تریل‌اسپرت روی پشت‌سری‌های جلو و کف‌پوش‌های لاستیکی چهارفصل تزئین شده است. علاوه بر این، برای شاسی‌بلند هوندا آپشن‌های جدیدی شامل یک صفحهٔ محافظ و پکیج HPD با جلوپنجرهٔ متفاوت، فلاپ مشکی گلگیرها و رینگ‌های ۲۰ اینچی قابل سفارش است.
    علاوه بر ارتقاءهایی که در مدل تریل‌اسپرت صورت گرفته، هوندا مدل جدیدی بنام بلک ادیشن را هم برای پاسپورت مدل ۲۰۲۴ ارائه کرده که به‌عنوان تیپ پرچم‌دار جایگزین الیت می‌شود. این تیپ جدید با رنگ‌های مشکی کریستال، خاکستری سونیک، سفید پلاتینوم و قرمز ریدیانت ارائه می‌شود. پاسپورت بلک ادیشن با تریم مشکی در جلوپنجره، چراغ‌های جلو، دستگیرهٔ درها، پنجره‌ها و قاب مه شکن‌ها از دیگر تیپ‌ها متمایز می‌شود. تودوزی چرمی با تریم قرمز، دوخت قرمز روی فرمان و پانل درها، نورپردازی قرمز، تهویهٔ صندلی‌های جلو و گرم‌کن صندلی‌های عقب هم از ویژگی‌های داخلی این تیپ جدید هستند.
    هوندا همچنین برای پاسپورت مدل ۲۰۲۴ کنسول مرکزی جدیدی را طراحی کرده که پهن‌تر از قبل بوده و زیر آرنجی یکپارچه دارد. به لطف اندازهٔ بزرگ‌تر این کنسول، حالا می‌توان یک تبلت بزرگ را داخل محفظهٔ اشیاء آن قرار داد درحالی‌که جلوی شیفتر نیز فضایی برای قرار دادن دو گوشی هوشمند تعبیه شده است. عرضهٔ هوندا پاسپورت مدل ۲۰۲۴ از همین پاییز آغاز می‌شود اما هنوز قیمت آن اعلام نشده است. قیمت مدل ۲۰۲۳ این ماشین از ۴۲,۴۴۵ دلار شروع می‌شود.