سرمقاله

مختصات عصر «تنوع» / ژوبین صفاری

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل ویژه روز جهانی ارتباطات
  • افتتاح پروژه‌های ارتباطی ایرانسل با حضور رئیس‌جمهور به مناسبت روز جهانی ارتباطات
  • افتتاح پروژه‌های ارتباطی همراه اول با دستور رییس‌جمهور سایت‌های 5G کشور از مرز ۱۸۰۰ عبور کرد در آستانه روز جهانی ارتباطات، سایت نسل پنجم همراه اول در کتابخانه ملی ایران افتتاح شد تا تعداد سایت‌های 5G کشور از ۱۸۰۰ عبور کند.
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 16865  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 23 مهر 1402
    افزایش ۱۸۰ هزار بشكه ای تولید در نیمه نخست سال جاری در شركت آغاجاری محقق شد
    با تلاش کارشناسان شرکت آغاجاری و ارائه راهکار و اجرای طرح آزمایشی راه اندازی چاههای کم فشار بیش از ۱۸۰ هزار بشکه در نیمه نخست سال جاری به تولید شرکت آغاجاری افزوده شد. مدیر عامل شرکت آغاجاری در جلسه نهایی پیش بینی بهره دهی چاه های نفت و گاز از ارائه راهکار و اجرای طرح آزمایشی راه اندازی چاه های کم فشار میدان پازنان ۱ با استفاده از امکانات تفکیک گر سیار خبر داد.
    جواد تقی زاده با تشریح اقدامات شرکت در حوزه تولید نفت و گاز عنوان کرد : با استفاده از امکانات تفکیک گر های سیار بر روی چاه های بسته موفق به افزایش روزانه ۳۰۰۰ هزار بشکه و در مجموع بیش از ۱۸۰ هزار بشکه طی شش ماه اول سال ۱۴۰۲ شدیم.
    جواد تقی زاده با اشاره به اهمیت نگهداشت و صیانت از تولید و اجرای برنامه های تولیدی افزود : در راستای صیانت از تولید شرکت در سال جاری با تلاش کارکنان و اجرای بیش از ۷۰ عملیات و ۹۰۰ نفر ساعت کار شبانه روزی بر روی چاه های مشکل دار ۲۳حلقه چاه نیز در میدان رگ سفید راه اندازی شد.
    تقی زاده گفت : در ادامه اقدامات تولیدی این شرکت ایمن سازی و تعویض تاج چاههای ۱۳۸ آغاجاری و ۱۳۹ مارون نیز بدون حضور دکل حفاری در نیمه نخست سال جاری با سود و صرفه اقتصادی قابل توجه انجام گرفت. مدیر عامل شرکت آغاجاری همچنین افزود : با انجام اصلاحیه بروی خطوط گاز فرازآوری بر روی ۱۲ حلقه چاه در میادین پارسی و پرنج نیز بیش از ۶۰۰۰ هزار بشکه در روز به تولید این شرکت افزوده شد.