سرمقاله

مختصات عصر «تنوع» / ژوبین صفاری

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل ویژه روز جهانی ارتباطات
  • افتتاح پروژه‌های ارتباطی ایرانسل با حضور رئیس‌جمهور به مناسبت روز جهانی ارتباطات
  • افتتاح پروژه‌های ارتباطی همراه اول با دستور رییس‌جمهور سایت‌های 5G کشور از مرز ۱۸۰۰ عبور کرد در آستانه روز جهانی ارتباطات، سایت نسل پنجم همراه اول در کتابخانه ملی ایران افتتاح شد تا تعداد سایت‌های 5G کشور از ۱۸۰۰ عبور کند.
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 16899  |  صفحه آخرسیاست روز  |  تاریخ: 23 مهر 1402
    کارگاه داستان‌نویسی دورهمی پاییزی در فرهنگسرای سلامت برگزار می‌شود
    کارگاه داستان نویسی دورهمی پاییزی فردا یکشنبه ۲۳ مهر در کتابخانه فرهنگسرای سلامت برگزار می‌شود. به گزارش مهر، دورهمی پاییزی در قالب کارگاه داستان نویسی و با حضور جمال الدین اکرمی نویسنده کودک و نوجوان یکشنبه ۲۳ مهر در کتابخانه فرهنگسرای سلامت برگزار می‌شود.
    جمال الدین اکرمی نویسنده، مترجم و تصویرگر کتاب‌های کودک و نوجوان است. وی در سال ۱۳۶۸ مجله کوشش را در کانون پرورش فکری به راه انداخت و نخستین کتابش را در همین سال به چاپ رساند.
    جایزه کتاب سال رشد، کتاب سال کانون پرورش فکری، جایزه پرنده آبی و کتاب سال شهید غنی پور از جمله جوایز این نویسنده به شمار می‌رود.
    در این کارگاه آموزشی جمال الدین اکرمی با استفاده از فعالیت با استفاده از تکنیک‌های نمایشی، قصه‌گویی و شعرخوانی و با حضور مخاطبین نوجوان مطالب ارزنده‌ای را به آنها ارائه می‌کند.
    کتاب‌های پسران آفتاب، چهل تکه، به خاطر دوستی از جمله آثار منتشره از جمال الدین اکرمی است.
    علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه آموزشی می‌توانند فردا یکشنبه ۲۳ مهر از ساعت ۹ تا ۱۱ به فرهنگسرای سلامت واقع در خیابان دلاوران، آزادگان شمالی، جنب فروشگاه شهروند مراجعه کنند.