سرمقاله

نگاهی به قتل داریوش مهرجویی ‪/‬ سیف الرضا شهابی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • فراخوان ایرانسل برای حمایت از طرح‌های پژوهشی دانشگاهی
  • برگزاری دوازدهمین كارگاه بین‌المللی تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول
  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 17008  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 25 مهر 1402
    نماینده یزد:
     طرح ساماندهی اتباع خارجی در نوبت رسیدگی در صحن مجلس شورای اسلامی است 
    یزد- سیماصادقی مقدم- رئیس مجمع نمایندگان استان یزد با ‌اشاره به اینکه طرح ساماندهی اتباع خارجی در نوبت رسیدگی صحن علنی مجلس شورای اسلامی است گفت: دولت هم لایحه تشکیل سازمان ملی مهاجرت را به مجلس ارائه کرده که پس از انجام مراحل کارشناسی، این ۲ طرح ادغام شد.
     محمدصالح جوکار" در جلسه رسیدگی به مشکلات محله آبشور یزد افزود: این مصوبه کمیسیون دارای ظرفیت‌های خوبی از جمله ایجاد بانک هویتی و اطلاعاتی کامل از اتباع حاضر در کشور و همچنین پیشنهاد کفالت مطرح است که موضوعات آموزش، بهداشت و امنیت آنها را متقبل خواهد شد.
    رئیس مجمع نمایندگان استان یزد با بیان اینکه مطالبی که در خصوص اتباع در شبکه های مجازی مطرح می شود کذب است افزود: ثبت نام دانش آموزان اتباع در مدارس به هیچ عنوان رایگان نیست و همان مبالغی که مدارس از دانش آموزان ایرانی دریافت می کنند، از اتباع نیز دریافت می شود.
    جمع آوری آوار ناشی ازسیل سال گذشته و بازدید از وضعیت آسفالت کوچه های محله آبشور توسط شهرداری و بازسازی و ترمیم آن طی ۱۵ روز، ساخت زمین چمن مصنوعی در محله توسط دستگاه های مربوطه، شناسایی سرمایه گذار جهت ساخت مجموعه ورزشی در زمین ۲ هزار متر مربعی توسط ورزش و جوانان و معتمدین محله از مصوبات این جلسه بود.
    بازدید از چاه های جذبی و رفع مشکل آن، رفع مشکل روشنایی خیابان شهیدان ادهمی و شهید دادرس در یک ماه آینده و تبدیل لامپ های گازی به ال ای دی توسط شرکت توزیع برق وخرید یک واحد مسکونی برای ایجاد پارکینگ محله توسط شهرداری ،اختصاص اعتبار برای بازسازی مساجد و تسهیلات اختصاصی برای تعمیر و بازسازی منازل مسکونی از دیگر مصوبات این جلسه بود. ۱۳۰ تا ۱۵۰ اتباع بیگانه در استان یزد وجود دارد. استان یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار جمعیت دارد.