سرمقاله

نگاهی به قتل داریوش مهرجویی ‪/‬ سیف الرضا شهابی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • فراخوان ایرانسل برای حمایت از طرح‌های پژوهشی دانشگاهی
  • برگزاری دوازدهمین كارگاه بین‌المللی تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول
  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 17014  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 25 مهر 1402
    لزوم اختصاص اعتبار برای اصلاح و بهسازی شبکه توزیع و پایدارسازی آب روستاها؛
    عملکرد آبفا آذربایجان شرقی در رفع تنش آبی زیربنایی و موثر بود
    آذربایجان شرقی - فلاح: نشست بررسی برنامه‌ها و اقدامات انجام یافته در سطح روستاهای شبستر برای تأمین آب شرب پایدار برگزار شد.
    در این نشست مشترک که در محل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی برگزار شد، نماینده مردم شهرستان شبستر در مجلس شورای اسلامی و رئیس سازمان برنامه و بودجه استان حضور داشتند.
    رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در این جلسه اظهار کرد: برای تأمین آب شرب پایدار در سطح شهرستان شبستر پس‌ از انجام مطالعات، برنامه‌ریزی و اقدامات اجرایی در حال پیگیری می‌باشد. محمد خانی با اعلام این خبر به اقدامات در حال اجرای آبفای استان در سطح روستاهای شبستر اشاره کرد و گفت: با توجه به این‌ که اقدامات اجرایی مربوط به تأمین آب در سطح روستاها از قدمت بالایی برخوردار می‌باشد، لازم است برای شبکه توزیع از بابت اصلاح و بهسازی و تأمین آب پایدار سرمایه‌گذاری شود. خانی با تاکید بر لزوم اختصاص اعتبارات لازم برای اصلاح و بهسازی شبکه توزیع و پایدارسازی آب روستاها افزود: در طول چند دهه گذشته روستاها به‌ لحاظ جمعیت و احداث ساختمان‌ها رشد یافته‌اند و لازم است برای پایدارسازی آب روستاها، هم به‌ لحاظ شناسایی منابع جدید تأمین آب و نیز بهسازی شبکه توزیع آب که عمدتاً دچار فرسودگی شده‌اند، اعتبارات لازم اختصاص یابد تا در سال‌های آتی دچار مشکلات نباشند. در این نشست راستی نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از اقدامات شرکت آب و فاضلاب در رفع تنش آبی و محرومیت‌زدایی بخصوص در روستاهای استان اظهار کرد: با تلاش‌ها و اقدامات شرکت آب و فاضلاب استان شاهد انجام اقدامات زیربنایی و مؤثر برای تأمین آب پایدار در روستاها هستیم و امیدواریم با پیگیری همکاران و سایر نمایندگان همکار استان در مجلس شورای اسلامی، اعتبارات لازم برای اجرا و اتمام طرح‌های مربوطه تخصیص یابد.