سرمقاله

چین، کشوری تجارت محور ‪/‬ سیف الرضا شهابی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل به مناسبت عید فطر
  • پخش تازه‌ترین تاک‌شوی تولیدی ویستامدیا در شبکه نمایش خانگی
  • اعلام جوایز سومین جشنواره رساله برتر مهندسی برق با حمایت ایرانسل
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 1719  |  اخبار آنلاین  |  تاریخ: 28 آذر 1401
    برنامه ریزی و تبیین هدف از ضروریات نیل به اهداف تعیین شده است

    محمد نجف زاده معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو بانک ملی ایران در سفر به استان گلستان ضمن بررسی عملکرد این اداره امور شعب با حضرت آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری دیدار و گفت و گو کرد.

    به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران محمد نجف زاده در جلسه بررسی عملکرد اداره امورشعب استان گلستان که با حضور حسین قدیر رئیس اداره امور شعب استان، روسای حوزه ها و شعب و دیگر مسئولان برگزار شد؛ با اشاره به رسالت بانک ملی ایران به عنوان کارگزار اصلی دولت و بانک مرکزی در حوزه پولی و مالی بر حمایت از واحدهای مولد و اشتغالزا، ارائه خدمات به اقشار مختلف جامعه و مسئولیت پذیری تمامی همکاران در راستای جذب منابع و بهبود شاخص های عملکردی تاکید کرد. وی ضمن مثبت ارزیابی کردن فعالیت اداره امورشعب استان گلستان در بخش جذب منابع ، مدیریت و کنترل مصارف و نیز روند رو به رشد و ارتقاء جایگاه این اداره امور شعب در منطقه و کشور ، از تلاش تمامی کارکنان در این مسير قدردانی کرد. معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو کشور  با اشاره به  فرصت اندک باقیمانده تا پایان سال ، هدف گذاری ، برنامه ریزی ، نظارت و پایش دقیق و مستمر نتایج اقدامات تا حصول نتیجه مطلوب را ضروری خواند و از همه همکاران خواست تا با استفاده حداکثری از تمامی ظرفیت های موجود جهت تعین تکلیف و وصول مطالبات غیر جاری ، جذب منابع  و رسیدن به اهداف تعیین شده، تلاش کنند .
    دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان

    محمد نجف زاده در دیدار با حضرت آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و  نقش بانک ملی ایران در حمایت از بخش های مختلف اقتصادی و ارائه خدمات بانکی در راستای کمک به بهبود وضعیت معیشت مردم ، آمادگی این بانک  را در تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله) در خصوص حمایت از طرح های تولیدی و اشتغال زا بویژه پشتیبانی از واحدهای مولد و دانش بنیان و همراهی با سیاست های دولت در مسیر رشد و توسعه اقتصادی کشور اعلام کرد.

    در این دیدار حضرت آیت الله نورمفیدی به اهمیت و نقش پررنگ سیستم بانکی در رشد اقتصادی کشور اشاره کرد و افزود:  شبکه بانکی باید نگاه توسعه ای داشته باشد و در این زمینه بیش از پیش تلاش کند؛ بانک ها باید با  اولویت بندی بخش های مختلف اقتصادی از حیث کاکرآمدی و اثربخشی ، بر اعطای تسهیلات و  تزریق صحیح و منطقی پول که به مثابه خون در شریان و کالبد اقتصاد است؛ نظارت دقیق و کافی داشته باشند.

    نجف زاده همچنین در دیدار با سیدمحمد دهنوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان با اشاره به رسالت و وظیفه ذاتی بانک ملی ایران به عنوان پیشانی اقتصاد کشور و حضور فعال در موضوعات مختلف اقتصادی و مشارکت در اجرای طرح زیربنایی و کلان تولیدی و عمرانی ، از مطالبات غیرجاری به عنوان آفت بزرگ سیستم بانکی یاد کرد و بر لزوم هم افزایی ، همراهی و حمایت مسئولان دولتی از بانک‌ها در وصول مطالبات معوق و بازگشت منابع به چرخه تولید و اشتغال تاکید کرد.

    گفتنی است عضو هیات عامل بانک ملی ایران و هیأت همراه در این سفر ، به منظور افزایش تعاملات متقابل ، از واحدهای تولیدی و گروه های صنعتی شرکت ریسندگی و بافندگی ماهوت شمال،  شرکت بافه سیم گلستان و شرکت صنایع سلولزی و غذایی کمالان بازدید کرد.