سرمقاله

خطای شناختی مشکلات ‪/‬ ژوبین صفاری

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام عیدی ایرانسل برای نوروز ۱۴۰۳
  • رونمایی از هدیه ویژه همراه اول برای سفرهای نوروزی دور دنیا
  • آغاز جشنواره نوروزی لنز ایرانسل با جوایز ویژه
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 1819  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 29 آذر 1401
    آغاز فرایند خودارزیابی بر اساس الگوی تعالی سازمانی در برق منطقه‌ای خوزستان
    جلسه افتتاحیه کارگاه خودارزیابی بر اساس مدل تعالی سازمانی در شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران این شرکت و مشاور پروژه برگزار شد. مسعود ابراهیمی جمارانی مشاور این پروژه در این نشست گفت: برای اجرایی شدن این پروژه لازم است که همه افراد درگیر این کارگاه خودارزیابی، با مفاهیم، مبانی و معیارهای الگوی تعالی سازمانی آشنا و پس از آن کارگروه‌های مربوطه تشکیل شوند. وی افزود: پس از تشکیل کارگروه‌ها، کارکردهای سازمان مبتنی بر معیارهای مدل ارزیابی و نقاط قوت و زمینه‌های قابل بهبود شناسایی و برای رفع نقاط قابل بهبود و تقویت و نگهداشت نقاط قوت، پیشنهادهای لازم ارائه می‌شود. مشاور پروژه کارگاه خودارزیابی بر اساس الگوی تعالی سازمانی با بیان اینکه هدف نهایی این پروژه افزایش بهره‌وری در شرکت است بیان کرد: نتیجه و خروجی این پروژه فهرستی از برنامه‌ها و اقدام‌های بهبود اولویت‌بندی شده است. محمود دشت‌بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان نیز در این نشست با اشاره به نقش این کارگاه در افزایش راندمان و بهره‌وری شرکت بر تشکیل کارگاه‌های خود ارزیابی در بخش‌های مختلف شرکت و تعامل درون سازمانی برای به نتیجه رسیدن این پروژه تاکید کرد.
    متولی برگزاری کارگاه خودارزیابی بر اساس الگوی تعالی سازمانی با حضور مشاور پروژه در یک بازه زمانی سه ماهه، حوزه منابع انسانی ـ دفتر مدیریت استراتژیک و بهره‌وری است.
    بر اساس این گزارش، یکی از ضوابط شرکت توانیر این است که شرکت‌های زیرمجموعه تابعه هر ۲ سال یکبار بر اساس مدل تعالی سازمانی خود را مورد ارزیابی قرار دهند و این جلسه و شروع فرایند خودارزیابی در شرکت برق منطقه‌ای خوزستان نیز در همین راستا برنامه‌ریزی و اجرایی شده است.