سرمقاله

چالش چند لایه غرب با تهران ‪/‬ جلال خوش‌چهره

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام عیدی ایرانسل برای نوروز ۱۴۰۳
  • رونمایی از هدیه ویژه همراه اول برای سفرهای نوروزی دور دنیا
  • آغاز جشنواره نوروزی لنز ایرانسل با جوایز ویژه
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 1946  |  اخبار آنلاین  |  تاریخ: 30 آذر 1401
    بسته‌های متنوع مکالمه و اینترنت همراه اول ویژه شب یلدا

    همراه اول با ارائه بسته‌های متنوع مکالمه و اینترنت برای تمامی مشترکان خود، به استقبال شب یلدا رفت. 

    به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به رسم همراهی با آیین باستان ایرانیان و فرارسیدن «شب چله» یا همان «شب یلدا»، بسته های استثنایی مکالمه و اینترنت به تمامی مشترکان دائمی، اعتباری و انارستان ارائه می دهد.

     این بسته ها که از ساعت ۸ شب ۳۰ آذرماه تا ساعت ۸ صبح یکم دی‌ماه قابل استفاده هستند، با هدف استقبال از چله بزرگ زمستان طراحی شده است؛ براساس تقویم پیشینیان، فصل سرما به دو چله تقسیم و به شروع زمستان، چله بزرگ گفته می شود.

     تمامی مشترکان همراه اولی برای بهره مندی از «بسته های ویژه شب یلدا» می توانند از ساعت ۸ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱، نسبت به خریداری و فعالسازی بسته موردنظرشان اقدام کنند.

     در این طرح، بسته های متنوع مکالمه و اینترنت برای تمامی مشترکان دائمی، اعتباری و انارستان در نظر گرفته شده است تا زمینه ساز خلق خاطراتی به یادماندنی در بلندترین شب سال باشد.

     مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول برای خرید این بسته ها می توانند با شماره گیری کد دستوری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۷ مربع» و مشترکان انارستان با شماره گیری کد دستوری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۶۷۱ مربع» اقدام کنند.

     امکان فعالسازی همزمان این بسته ها با سایر بسته های مکالمه، اینترنت و ترکیبی برای تمامی مشترکان اپراتور اول تلفن همراه وجود دارد.